Wiadomości branżowe

Zmieniamy płeć ekspertów ? start interaktywnej bazy i debata o innowacyjności na Giełdzie Papierów Wartościowych

Zmieniamy płeć ekspertów ? start interaktywnej bazy i debata o innowacyjności na Giełdzie Papierów Wartościowych
We wtorek, 4 listopada 2014 roku, odbędzie się oficjalna inauguracja interaktywnej bazy ekspertek, prowadzonej w ramach ogólnopolskiej kampanii „Znane Ekspertki”. Inauguracji towarzyszyć będzie także debata na temat innowacyjności, w której udział wezmą przedstawiciele m.in. Giełdy Papierów Wartościowych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Narodowego Banku Polskiego, Związku Banków Polskich oraz kierownictwa Ministerstwa Spraw Zagranicznych i MasterCard.  „Znane Ekspertki” to kampania, która ma na celu promocję ekspertek w mediach i życiu gospodarczym. Jej celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych, zwłaszcza o tematyce ekonomicznej oraz podczas strategicznych konferencji gospodarczych, relacjonowanych przez polskie i zagraniczne media. Beneficjentkami tych działań są nie tylko ekspertki m.in. z różnych instytucji naukowych, firm doradczych, administracji publicznej, ale również kobiety zasiadające w zarządach i radach nadzorczych spółek, zwłaszcza w kluczowych dla Polski obszarach, takich jak energia, finanse, czy nowe technologie.Ambasadorami kampanii są między innymi: Prof. Danuta Hübner, eurodeputowana; Prof.

We wtorek, 4 listopada 2014 roku, odbędzie się oficjalna inauguracja interaktywnej bazy ekspertek, prowadzonej w ramach ogólnopolskiej kampanii ?Znane Ekspertki?. Inauguracji towarzyszyć będzie także debata na temat innowacyjności, w której udział wezmą przedstawiciele m.in. Giełdy Papierów Wartościowych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Narodowego Banku Polskiego, Związku Banków Polskich oraz kierownictwa Ministerstwa Spraw Zagranicznych i MasterCard.

 ?Znane Ekspertki? to kampania, która ma na celu promocję ekspertek w mediach i życiu gospodarczym. Jej celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych, zwłaszcza o tematyce ekonomicznej oraz podczas strategicznych konferencji gospodarczych, relacjonowanych przez polskie i zagraniczne media. Beneficjentkami tych działań są nie tylko ekspertki m.in. z różnych instytucji naukowych, firm doradczych, administracji publicznej, ale również kobiety zasiadające w zarządach i radach nadzorczych spółek, zwłaszcza w kluczowych dla Polski obszarach, takich jak energia, finanse, czy nowe technologie.

Ambasadorami kampanii są między innymi: Prof. Danuta Hübner, eurodeputowana; Prof. Jerzy Hausner, członek Rady Polityki Pieniężnej; Prof. Bolesław Rok, Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego; Stanisław Kluza, były Minister Finansów i były przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego; Katarzyna Kacperczyk, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych oraz Paweł Graniewski, były wiceprezes Giełdy Papierów Wartościowych. Patronat nad kampanią objęły: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz Komisja Europejska.

?Choć Polki są ambitne, wykształcone i jest w ich gronie wiele świetnych ekspertek, ich opinie i komentarze rzadko trafiają na łamy mediów. Nasza inicjatywa ?Znane Ekspertki? i stworzona przez nas interaktywna baza ekspertek ułatwiają dziennikarzom oraz organizatorom konferencji kontakt z mądrymi kobietami. Naszym celem jest wypromowanie ich w mediach i życiu gospodarczym. Dajmy głos mądrym kobietom!? ? mówi Joanna Pruszyńska ? Witkowska ? inicjatorka kampanii ?Znane Ekspertki?.

Podczas inauguracji zostanie przeprowadzona debata zatytułowana ?Innowacyjna Polska 2015 – Scenariusze i prognozy na przyszłość?, z udziałem panelistów reprezentujących struktury administracji państwowej oraz biznesu: Katarzyna Kacperczyk, Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Monika Piątkowska, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych; Małgorzata Zaleska, Narodowy Bank Polski; Mieczysław Groszek, Związek Banków Polskich; Michał Skowronek, MasterCard.

A to już wiesz?  Remontuj i wygrywaj z Centrum Dekoral Professional

 

Współorganizatorem spotkania jest Giełda Papierów Wartościowych, a partnerem strategicznym kampanii firma MasterCard. Wsparcia udzielają również Vital Voices, Fundacja Liderek Biznesu oraz Karta Różnorodności.

Więcej informacji na temat kampanii  znajduje się na stronie www.znaneekspertki.pl.

 

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło Headlines. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy