Data publikacji: 2016-09-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany w zarządzie Natura Sp. z o.o.
Kategoria: BIZNES, Firma
Do zarządu Natura Sp. z o.o., właściciela sieci drogerii Natura, dołączył Grzegorz Maniecki. Objął on nowo utworzone stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Commercial.
Do zarządu Natura Sp. z o.o., właściciela sieci drogerii Natura, dołączył Grzegorz Maniecki. Objął on nowo utworzone stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Commercial. Maniecki będzie odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii marketingowej, sprzedaży oraz zakupów, a także rozwój marek własnych dostępnych w drogeriach Natura.
Grzegorz Maniecki zdobywał doświadczenie w obszarach marketingu i sprzedaży pracując w Polsce i Niemczech. W ciągu kariery zawodowej zajmował się m.in. tworzeniem strategii biznesowych, budowaniem portfela marek oraz rozwijaniem kanałów sprzedaży. Piastował stanowiska: menadżera marki, dyrektora ds. trade marketingu, dyrektora rozwoju kategorii i kanałów sprzedaży. W ostatnich latach pełnił funkcję dyrektora marketingu klienckiego w Kompanii Piwowarskiej, lidera branży piwnej w Polsce.
„Grzegorz Maniecki przynosi ze sobą doświadczenia rynkowe i wiedzę praktyczną, które miał okazję zdobywać w zarówno w kraju, jak i zagranicą. Z powodzeniem przekładał je na wymierne działania rynkowe pełniąc różne stanowiska menadżerskie. Jesteśmy przekonani, że wielowymiarowe doświadczenie Grzegorza będzie bardzo pomocne w realizacji naszych celów i wyzwań” – mówi Agnieszka Ziółkowska – dyrektor ds. HR w Natura Sp. z o.o.
Sieć drogerii Natura zmieniła w tym roku nazwę na Natura Sp. z o.o. Obecnie w skład zarządu spółki wchodzą: Arkadiusz Szczepaniak – Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, pełniący obowiązki Prezesa zarządu oraz Grzegorz Maniecki – Wiceprezes Zarządu ds. Commercial.
***
Natura to jedna z największych sieci drogeryjnych na polskim rynku. Cieszy się zaufaniem i sympatią klientów oraz partnerów handlowych, czego potwierdzeniem są wysokie pozycje zajmowane w plebiscytach oraz liczne nagrody, takie jak: certyfikat Superbrands Created in Poland 2015/2016 czy wyróżnienie w rankingu 2016 za wysoki poziom obsługi klienta. W asortymencie Natury znajdują się kosmetyki wiodących marek oraz liczne marki własne sygnowane logiem „tylko w Natura”. Nowości produktowe marek własnych wkrótce stopniowo pojawią się w niemal wszystkich kategoriach.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma