Data publikacji: 2017-12-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zbuduj markę osobistą, która sprzedaje. Spotkanie w łódzkim Idea Hub
Kategoria: BIZNES, Firma
Bez względu na to, czy prowadzimy własny biznes, czy obejmujemy kierownicze stanowisko w firmie, świadome budowanie silnej marki osobistej daje przewagę wśród konkurencji zarówno zawodowej, jak i biznesowej.
Bez względu na to, czy prowadzimy własny biznes, czy obejmujemy kierownicze stanowisko w firmie, świadome budowanie silnej marki osobistej daje przewagę wśród konkurencji zarówno zawodowej, jak i biznesowej. Odpowiedni personal branding zwiększa widoczność, a także skuteczność sprzedaży. To także nieporównywalnie większe szanse na dotarcie do nowych grup odbiorców. O tym już 13 grudnia w łódzkim Idea Hub o godzinie 19:00 porozmawiają twórcy internetowi i osoby posiadające biznesy w sieci. Spotkanie poprowadzi łódzki bloger i „prawnik kreatywnych” – Wojciech Wawrzak.
Tom Peters, twórca idei personal brandingu twierdzi, że każdy nas jest dyrektorem generalnym w firmie „Ja sp. z.o.o.” i jesteśmy zobowiązani do rozwijania samych siebie[1]. Z tą myślą jako motywem przewodnim, w łódzkim Idea Hub, zorganizowane zostanie spotkanie dla twórców internetowych i ludzi działających w branży e-commerce. Wydarzenie będzie mieć charakter konwersacji, gdzie przedsiębiorcy wymienią się doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat konkretnych aspektów budowania marki osobistej. Na wydarzeniu obecny będzie Wojciech Wawrzak, prawnik specjalizujący się w pomocy freelancerom z branży kreatywniej i startupom.
Podczas spotkania dla twórców internetowych w Idea Hub, uczestnicy będą mogli porozmawiać o tym, jak poprzez działania personal branding zwiększyć sprzedaż i jak budować rozpoznawalność własną i swojej firmy jednocześnie. Wydarzenie rozpocznie się od przytoczenia historii Wojtka, którego bloga PraKreacja.pl odwiedza dziennie ponad 10 tys. osób. Swój biznes na rynku usług prawnych zbudował wyłącznie dzięki działaniom w internecie, odbierając po drodze nagrodę Blog Roku z rąk redaktora naczelnego magazynu Forbes Polska.
– W Łodzi jest niewiele miejsc, gdzie przedsiębiorcy mogą się spotkać i wymienić swoimi doświadczeniami czy dowiedzieć czegoś nowego o budowaniu marki osobistej. Potrzebna jest taka platforma – miejsce, gdzie będzie można cyklicznie się spotykać i bez przeszkód zdobywać wiedzę na ten temat. – mówi Wojciech Wawrzak.
Na zainteresowanych spotkaniem czeka 10 miejsc. O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń wysłanych pod adres: [email protected].
Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie z kontrahentem. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.
[1] http://www.focus.pl/artykul/marka-quottyquot
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma