Współpraca PrestaShop i Google umożliwi sprzedawcom dotarcie do milionów nowych klientów
Warszawa, 2 grudnia 2021 – PrestaShop ogłasza wprowadzenie PrestaShop Marketing with Google, nowego dodatku do pakietu PrestaShop Essentials. Współpraca pozwoli sklepom działającym na platformie PrestaShop zwiększyć swoją widoczność dla klientów w sieci. Łatwa integracja sklepu internetowego z Google umożliwi promowanie produktów wśród milionów nowych kupujących przed rozpoczynającym się sezonem świątecznym.
Zakupy przy wsparciu Google – ponad miliard transakcji dziennie
W sezonie przedświątecznych zakupów PrestaShop i Google pomogą sprzedawcom zwiększać zasięg dzięki uruchomieniu PrestaShop Marketing with Google. Dodatek pozwoli 300 tys.
e-sklepów PrestaShop na całym świecie zsynchronizować katalog produktów z Google i udostępnić go milionom użytkowników robiących zakupy online.
– Jesteśmy dumni, że PrestaShop jest pierwszym francuskim i europejskim graczem wybranym przez Google do tego typu partnerstwa. Nowy dodatek PrestaShop to kontynuacja rozwijania najlepszych technologii usługowych dla firm, aby mogły one łatwo skalować i rozszerzać swój biznes – mówi Alexandre Eruimy, CEO PrestaShop.
– Cieszymy się z partnerstwa z platformą PrestaShop, która powstała w Europie i jest silnie obecna na arenie międzynarodowej. Mamy nadzieję, że współpraca da użytkownikom Internetu więcej możliwości wyboru online, pomoże e-sprzedawcom łatwiej spotkać się z klientami w okresie świątecznym i w ten sposób przyspieszy rozwój zarówno małych jak i dużych firm w Europie i na świecie – podkreśla Olga Sztuba, Head of Communication Google Polska.
Niezbędny dodatek w okresie przedświątecznych zakupów
PrestaShop systematycznie wprowadza innowacje pomagając firmom w rozwoju. Pakiet dodatków PrestaShop Essentials zawiera rozwiązania do bezpiecznych płatności na całym świecie, analizy wydajności i marketingu internetowego. Najnowszy dodatek, PrestaShop Marketing with Google, umożliwia sprzedawcom zwiększenie widoczności ich sklepu internetowego oraz prezentować ofertę w prosty, atrakcyjny i kompleksowy sposób.
PrestaShop Marketing with Google jest już dostępny w Polsce i na całym świecie. Pozwoli sprzedawcom na łatwiejszą integrację ich produktów z Google. E-sklepy PrestaShop mogą teraz zostać łatwo wyszukane w wyszukiwarce Google, zakładce Zakupy, YouTube, oraz Google grafika za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Dzięki integracji sprzedawcy PrestaShop mogą przesyłać swoje produkty do bazy Google, tworzyć darmowe listy i kampanie reklamowe Smart Shopping oraz przeglądać metryki wydajności – wszystko bez opuszczania interfejsu PrestaShop.
O firmie PrestaShop
PrestaShop jest wiodącą platformą e-commerce w Europie i Ameryce Łacińskiej, która umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego i rozwijanie go zgodnie z przyjętą strategią. Bazując na modelu open source PrestaShop pozwala każdemu sprzedawcy prowadzić e-sklep z dowolnego miejsca na świecie. Rozwiązanie jest w pełni konfigurowalne i dostosowane do potrzeb każdego rynku. Działa w 300 000 sklepów, których łączna sprzedaż osiągnęła ponad 22 miliardów euro w 2020 roku.
Na całym świecie co 4 minuty na platformie PrestaShop powstaje nowy sklep internetowy, każdy z nich opowiada inną historię. W Polsce ponad 25 000 e-sklepów, czyli ok. 25% wszystkich sklepów internetowych obsługiwanych jest przez PrestaShop. Z platformy korzysta m.in. Inglot, Mosquito, Świat Baterii czy Ania Kruk.
O Google
Misją Google jest porządkowanie światowych informacji oraz zapewnianie ich powszechnej dostępności i użyteczności. Dzięki produktom i platformom, takim jak Wyszukiwarka, Mapy, Gmail, Android, Google Play, Google Cloud, Chrome i YouTube, Google odgrywa znaczącą rolę w codziennym życiu miliardów ludzi i jest jedną z najbardziej znanych firm na świecie. Google jest spółką zależną Alphabet Inc.