Data publikacji: 2015-02-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Webinarium dla branży marketingowej, czyli jak stosować nowe techniki
Kategoria: BIZNES, Firma
Już 4 lutego odbędzie się międzynarodowe webinarium poświęcone metodzie nazywanej Emocjonalny Eye-Tracking. Organizuje je Markedu Innovative Marketing Education.
Już 4 lutego odbędzie się międzynarodowe webinarium poświęcone metodzie nazywanej Emocjonalny Eye-Tracking. Organizuje je Markedu Innovative Marketing Education. Webinarium jest bezpłatne i prowadzone w języku angielskim. Wystarczy się zarejestrować na stronie www.markedu.com i uczestniczyć w nim online.
Osoby, które zdecydują się na wzięcie udziału w webinarium, będą miały okazję poznać metodę badawczą nazwaną Emocjonalny Eye-Tracking. Jest to unikatowe połączenie w czasie rzeczywistym danych z EEG i Eye-Trackingu, które polega na tym, iż po zakończeniu badania od razu są widoczne połączone wyniki z obu technik i badacz może je przedyskutować z respondentem.
Uczestnicy webinarium uzyskają odpowiedzi, jak pracuje mózg i dlaczego ludzie nie potrafią prawidłowo określić swoich emocji lub kłamią. Ponadto dowiedzą się, jakie są korzyści z połączenia Eye-Trackingu z metodą EEG, jak należy analizować dane, prezentować wyniki oraz je interpretować. Dzięki temu specjaliści, zwłaszcza zajmujący się marketingiem, otrzymają informację, jak i kiedy należy stosować tę metodę badań i jakie uzyskają ostateczne efekty.
– Podczas wykładu opowiem, jakie są uwarunkowania biologiczne naszych emocji i jaki wywierają wpływ na nasze zachowanie np. jaki jest powód, że ludzie kłamią. Jednocześnie zaprezentowane zostaną różnorodne metodologie, techniki oraz ich zastosowanie. Dzięki temu uczestnicy otrzymają wiedzę, co warto badać daną metodą, jakie są jej wady i zalety oraz jakie istnieją sposoby prezentacji danych i jak należy je odczytywać, mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu Instytutu Badawczego ABR SESTA, który podczas webinarium zaprezentuje metodę Emocjonalnego Eye-Trackingu. Uczestnicy będą mieli również możliwość aktywnego udziału w dyskusji i zadawania pytań po przedstawieniu prezentacji.
W lutym, marcu i kwietniu odbędą się także webminaria poświęcone innym tematom z zakresu marketingu. Przybliżą one wiedzę na temat narzędzi marketingowych, metod badawczych, ich zastosowania i potencjalnych efektów.
Plan innych wystąpień:
3.02. – „Kosztowne błędy popełniane przez większość marketerów” – prelegenci Michael Leander, właściciel agencji i konsultant m.in. Maersk, Philips, IBM oraz Hristo Radichev, Country Manager Mediapost Hit Mail.
10.02. – „Udane bezpośrednie kroki i narzędzia marketingowe, aby zwiększyć zwrot inwestycji w marketing” – prelegent German Sacristan, dyrektor marketingu w X1 UK.
11.02. – „Bez analizy Twoja strategia i kreatywność jest bezużyteczna” – prelegent Yonathan Dominitz, konsultant w zakresie reklamy, digital media, direct marketing.
3.03. – “Digital Marketing – podstawy dla każdego biznesu” – prelegent Dave Chaffey, consultant m.in. 3M, Barclaycard, HSBC, Mercedes-Benz, Nokia.
25.03. – „Mierzenie jakości obsługi klienta” – prelegent Bob Hayes, Chief Customer Officer w TCELab oraz prezes Business Over Broadway.
8.04. – „Email marketing, kurs dla początkujących” – prelegent Michael Leander, ekspert w zakresie email marketingu, konsultant firm.
Źródło: Instytut Badawczy ABR SESTA
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma