Biznes Firma

Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnej

Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnej
CCMS przeprowadził kolejny etap szkolenia dla La Lorraine Polska w zakresie usprawnienia procesów komunikacji wzajemnej. Tematyka szkolenia koncentrowała się na relacjach wewnętrznych w firmie (klient wewnętrzny) oraz relacjach z otoczeniem zewnętrznym (dostawcy,

Data publikacji: 2016-10-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnej
Kategoria: BIZNES, Firma

CCMS przeprowadził kolejny etap szkolenia dla La Lorraine Polska w zakresie usprawnienia procesów komunikacji wzajemnej. Tematyka szkolenia koncentrowała się na relacjach wewnętrznych w firmie (klient wewnętrzny) oraz relacjach z otoczeniem zewnętrznym (dostawcy, kooperanci).

Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnej BIZNES, Firma - CCMS przeprowadził kolejny etap szkolenia dla La Lorraine Polska w zakresie usprawnienia procesów komunikacji wzajemnej. Tematyka szkolenia koncentrowała się na relacjach wewnętrznych w firmie (klient wewnętrzny) oraz relacjach z otoczeniem zewnętrznym (dostawcy, kooperanci).

CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził kolejny etap szkolenia dla pracowników La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie usprawnienia procesów komunikacji wzajemnej. Tematyka szkolenia koncentrowała się na relacjach wewnętrznych w firmie (klient wewnętrzny) oraz relacjach z otoczeniem zewnętrznym (dostawcy, kooperanci itp.).

Szkolenie miało charakter interaktywny. Dobór ćwiczeń warsztatowych miał na celu umożliwienie uczestnikom łatwe zapamiętanie ich rezultatów tak, aby mogły być wykorzystywane w codziennej pracy. Uczestnicy szkolenia będą mieli także możliwość wykorzystania narzędzi e-learningowych zaproponowanych przez CCMS. Internetowy test kompetencji w zakresie efektywnej komunikacji w biznesie pozwoli im zweryfikować korzyści, jakie przyniosło szkolenie.

 

La Lorraine Polska Sp. z o.o. jest częścią La Lorraine Bakery Group, lidera w produkcji pieczywa w Belgii, Polsce i Czechach. W Polsce grupa posiada nowoczesny zakład produkcyjny wyposażony w zaawansowane technologicznie linie produkcyjne,  gwarantujący  najwyższą jakość wyrobów. Oferta tego międzynarodowego koncernu obejmuje różnorodne wyroby piekarnicze i cukiernicze. Produkty La Lorraine Polska dostępne są w większości wiodących sieci spożywczych w Polsce.

 

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnej BIZNES, Firma - CCMS przeprowadził kolejny etap szkolenia dla La Lorraine Polska w zakresie usprawnienia procesów komunikacji wzajemnej. Tematyka szkolenia koncentrowała się na relacjach wewnętrznych w firmie (klient wewnętrzny) oraz relacjach z otoczeniem zewnętrznym (dostawcy, kooperanci).
Hashtagi: #BIZNES #Firma

A to już wiesz?  Nadchodzi rynek pracownika! Rosną kwoty na świadczenia pozapłacowe w firmach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy