Biznes Firma

Tomasz Gęstwicki nowym Creative Directorem w RiverWood

Tomasz Gęstwicki nowym Creative Directorem w RiverWood
Tomasz Gęstwicki, do tej pory współwłaściciel poznańskiej agencji Filmpoint Videomarketing, dołącza do grupy RiverWood jako Creative

Data publikacji: 2017-08-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tomasz Gęstwicki nowym Creative Directorem w RiverWood
Kategoria: BIZNES, Firma

Tomasz Gęstwicki, do tej pory współwłaściciel poznańskiej agencji Filmpoint Videomarketing, dołącza do grupy RiverWood jako Creative Director.

Tomasz Gęstwicki nowym Creative Directorem w RiverWood BIZNES, Firma - Tomasz Gęstwicki, do tej pory współwłaściciel poznańskiej agencji Filmpoint Videomarketing, dołącza do grupy RiverWood jako Creative Director.

Tomasz Gęstwicki, do tej pory współwłaściciel poznańskiej agencji Filmpoint Videomarketing, dołącza do grupy RiverWood jako Creative Director.

 

Od 2010 Gęstwicki pełnił rolę Dyrektora Kreatywnego w Filmpoint Videomarketing, agencji specjalizującej się w produkcjach content video, dedykowanych kampaniom ATL oraz działaniom digitalowym, zarówno w obszarze B2B i B2C. Odpowiadał za kreację przy produkcjach dla takich klientów, jak: Allegro, OLX Group, Volkswagen Group, VOX Industrie, Ergo Hestia, Neuca, Ahmad Tea London, Gaspol, xSolve, Wirtualna Polska czy Polska Grupa Energetyczna PGE.

 

W RiverWood Gęstwicki będzie koordynował prace działu kreatywnego: copywriterów i zespołu graficznego, a także będzie współpracować przy budowie i wdrażaniu strategii rozwoju agencji.

 

Ostatnie półrocze dla nas okres dużych zmian, intensywnego rozwoju, zdobywania nowych klientów i rozbudowywania zespołów. Obecność Tomasza Gęstwickiego to silne wzmocnienie zespołu kreacji i kolejny krok w przygotowaniu kompleksowej oferty dla naszych obecnych i potencjalnych klientów – mówi Maciej Tomaszyk, CEO grupy.

 

Połączenie Riverwood i AF.agency oraz wyłonienie się nowych zespołów, to dobra wiadomość dla klientów obu marek. To kompleksowy, adekwatny wobec przemian technologicznych i trendów konsumenckich, model współpracy z coraz szerszym portfolio klientów. Cieszę się, że mogę wziąć udział w jego budowie. Tym bardziej, że zastałem tu dynamiczny zespół kreatywny, głodny nowych wyzwań — mówi Tomasz Gęstwicki. Każdy, kto obserwuje rozwój agencji kreatywnych w Polsce, łatwo zauważy, że Grupa RiverWood wchodzi w okres imponującego rozwoju, będąc jednocześnie wierną wartościom wypracowanym przez 13 lat działalności – dodaje Gęstwicki.

 

Poznańska grupa agencyjna RiverWood od czerwca 2017 skupia w sobie agencje RiverWood marketing, RiverWood events, RiverWood intelligence i AF.agency. Od 2004 roku grupa współpracowała z takimi klientami, jak: Volkswagen Group, Lorenz Bahlsen, Phillip Morris International, Teva, Van Pur, Müller, Nestle, Mondelez, Amica, Microsoft, International Paper, McKinsey, Roche, Kraft Heinz, Pamapol, Mars, Lidl. 

A to już wiesz?  GROHE Polska na liście najlepszych miejsc pracy w Polsce

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Tomasz Gęstwicki nowym Creative Directorem w RiverWood BIZNES, Firma - Tomasz Gęstwicki, do tej pory współwłaściciel poznańskiej agencji Filmpoint Videomarketing, dołącza do grupy RiverWood jako Creative Director.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy