Biznes Firma

Szkolenia CCMS dla sektora FMCG

Szkolenia CCMS dla sektora FMCG
CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie weryfikacji kompetencji i umiejętności komunikacyjnych pracowników działów zajmujących się współpracą z

Data publikacji: 2016-07-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szkolenia CCMS dla sektora FMCG
Kategoria: BIZNES, Firma

CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie weryfikacji kompetencji i umiejętności komunikacyjnych pracowników działów zajmujących się współpracą z klientami.

Szkolenia CCMS dla sektora FMCG BIZNES, Firma - CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie weryfikacji kompetencji i umiejętności komunikacyjnych pracowników działów zajmujących się współpracą z klientami.

CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia dla La Lorraine Polska Sp. z o.o.
w zakresie weryfikacji kompetencji i umiejętności komunikacyjnych pracowników działów zajmujących się współpracą z klientami. Szkolenia objęły pracowników działów: obsługi klienta, rozliczeń oraz transportu. Zakres przeprowadzonych szkoleń obejmował takie zagadnienia jak:

skuteczne komunikowanie i rozumienie otrzymywanych komunikatów,

typologia postaw klienckich i zasady obsługi każdego z nich,

podstawowe różnice między komunikacja aktywną, reaktywna i pasywną oraz wady i zalety ich stosowania w konkretnych sytuacjach,

elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz komunikacji linearnej i lateralnej,

poznanie najtrudniejszych do zrozumienia postaw menedżerskich oraz klienckich, rozumienie zadań, pełnienie określonych funkcji i odgrywanie ról w zespole.

Podejmując współpracę z La Lorraine Polska Sp. z o.o., CCMS rozszerzył grono swoich klientów
działających w sektorze FMCG.

 

La Lorraine Polska Sp. z o.o. jest częścią La Lorraine Bakery Group, lidera w produkcji pieczywa w Belgii, Polsce
i Czechach. W Polsce grupa posiada nowoczesny zakład produkcyjny wyposażony w zaawansowane technologicznie linie produkcyjne,  gwarantujący  najwyższą jakość  wyrobów. Oferta tego międzynarodowego koncernu obejmuje różnorodne wyroby piekarnicze i cukiernicze. Produkty La Lorraine Polska dostępne są w większości wiodących sieci spożywczych w Polsce.

 

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

 

www.ccms.com.pl

A to już wiesz?  Zamiast skupiać się na zachodnich rynkach, polskie firmy powinny uważniej przyjrzeć się Estonii. Światowy hub start-upów daje dużo możliwości rozwoju

www.facebook.com/ccms.polska

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Szkolenia CCMS dla sektora FMCG BIZNES, Firma - CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie weryfikacji kompetencji i umiejętności komunikacyjnych pracowników działów zajmujących się współpracą z klientami.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy