28.05.2014 r.
Wolontariusze i Teatr Muzyczny w Gdyni uczą poprawnej wymowy
Czy wolontariat to po prostu własna praca i czas przeznaczony na pomoc innym? Oczywiście ? choć równie ważny jest pomysł i umiejętność zaangażowania ciekawych partnerów. Udowodnili to wolontariusze banku Citi Handlowy, którzy wspólnie z gdyńskim Teatrem Muzycznym zorganizowali lekcję dobrej dykcji dla przedszkolaków. W czasie wycieczki najmłodsi mogli zobaczyć miejsca niedostępne zwykle dla widzów, ale również uczyć się poprawnej wymowy pod okiem aktorów. Był to jeden z pierwszych projektów wolontarystycznych wolontariackichCiti realizowanych w całej Polsce w ramach obchodów Światowego Dnia dla Społeczności.
Świetna dykcja, to umiejętność potrzebna nie tylko w pracy aktora ? przydaje się w zasadzie w każdym zawodzie. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się w atrakcyjny sposób pracować z gdyńskimi przedszkolakami nad dobrą wymową -mówi Magdalena Zmitrowicz, liderka projektu realizowanego w Gdyni. Wczesne wykrycie nieprawidłowości i zastosowanie ćwiczeń sprawia, że dzieci szybko nabierają prawidłowych przyzwyczajeń. Warsztaty w siedzibie teatru stanowią dla nich dodatkową atrakcją i motywują do pracy nad prawidłową wymową.
Projekt wolontariuszy Citi Handlowy realizowany w Gdyni jest jednym ze 160. wydarzeń wolontarystycznych, które w ramach obchodów Światowego Dnia dla Społeczności, realizowane będą od maja aż do lipca br. w całej Polsce.
Program Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy został uruchomiony w 2005 roku. Dziś jest jedną z najstarszych i największych tego typu inicjatyw w Jednym z najważniejszych projektów, prowadzonych w jego ramach jest Światowy Dzień Citi dla Społeczności. To ogólnoświatowy projekt Citi, realizowany corocznie, w ramach którego pracownicy Banku, wraz z rodzinami, przyjaciółmi i znajomymi, starają się rozwiązać konkretne problemy występujące w bliskich im społecznościach.
W 2014 roku Światowy Dzień dla Społeczności jest obchodzony w 95 krajach. Na całym świecie zrealizowanych zostanie 1096 projektów wolontarystycznych wolontariackichskierowanych do lokalnych społeczności, w których żyją i pracują osoby zatrudnione w Citi Group.
Działająca od 1996 roku Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy wspiera w imieniu Banku prace na rzecz dobra publicznego w obszarach tematycznych takich jak: edukacja, rozwój lokalny i ochrona dziedzictwa kulturowego. Realizowane przez nią działania obejmują m.in. program edukacji finansowej dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Moje Finanse
organizowany wspólnie z NBP i Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości; Wolontariat Pracowniczy (program zaangażowania pracowników Citi Handlowy w wybrane przedsięwzięcia społeczne), konkursy: Mikroprzedsiębiorca Roku i o Nagrodę Banku Handlowego w Warszawie SA za szczególny wkład w rozwój nauki w sferze ekonomii i finansów oraz Nagrodę im. prof. Aleksandra Gieysztora za osiągnięcia w dziedzinie ochrony polskiego dziedzictwa kulturowego.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje 20 tys. klientów korporacyjnych i 869 000 klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć 87 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach na całym świecie.
Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.citihandlowy.pl