Biznes

Skuteczna komunikacja w programach lojalnościowych

Skuteczna komunikacja w programach lojalnościowych
Zbudowanie trwałej relacji z uczestnikami programów lojalnościowych zależy w dużej mierze od odpowiedniej komunikacji - przekazu, formy i częstotliwości. Jednak organizatorzy często marginalizują jej znaczenie kładąc punkt ciężkości na atrakcyjne nagrody i formułę

Data publikacji: 2017-04-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna komunikacja w programach lojalnościowych
Kategoria: BIZNES,

Zbudowanie trwałej relacji z uczestnikami programów lojalnościowych zależy w dużej mierze od odpowiedniej komunikacji – przekazu, formy i częstotliwości. Jednak organizatorzy często marginalizują jej znaczenie kładąc punkt ciężkości na atrakcyjne nagrody i formułę programu.

Skuteczna komunikacja w programach lojalnościowych BIZNES, - Zbudowanie trwałej relacji z uczestnikami programów lojalnościowych zależy w dużej mierze od odpowiedniej komunikacji - przekazu, formy i częstotliwości. Jednak organizatorzy często marginalizują jej znaczenie kładąc punkt ciężkości na atrakcyjne nagrody i formułę programu.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Skuteczna komunikacja w programach lojalnościowych BIZNES, - Zbudowanie trwałej relacji z uczestnikami programów lojalnościowych zależy w dużej mierze od odpowiedniej komunikacji - przekazu, formy i częstotliwości. Jednak organizatorzy często marginalizują jej znaczenie kładąc punkt ciężkości na atrakcyjne nagrody i formułę programu.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Wyższe odsetki za spóźnioną zapłatę

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy