Data publikacji: 2015-11-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sanplast laureatem Superbrands 2015/16
Kategoria: BIZNES, Firma
Już po raz kolejny firma Sanplast została doceniona. Tym razem marce Sanplast został przyznany tytuł Created in Poland Superbrands 2015/16, którym może posługiwać się w kategorii „ceramika sanitarna”.
Już po raz kolejny firma Sanplast została doceniona. Tym razem marce Sanplast został przyznany tytuł Created in Poland Superbrands 2015/16, którym może posługiwać się w kategorii „ceramika sanitarna”.
Superbrands to międzynarodowa organizacja działająca w 80 krajach na całym świecie – od 10 lat także w Polsce. Badając najważniejsze marki obecne na rynku i przeprowadzając szczegółowe badania konsumenckie, Superbrands każdego roku wyłania laureatów, którzy mogą się tytułować rozpoznawalnym na całym świecie Certyfikatem oraz Godłem Klubu. Przynależności do grona Superbrands nie można kupić – jest to elitarny klub, do którego zapraszani są jedynie najwybitniejsze marki, wybierane przez uznanych ekspertów branżowych. Tym bardziej jest to dla Sanplast SA ogromne wyróżnienie!
Certyfikat Superbrands Created in Poland jest przyznawany markom stworzonym i wypromowanym przez polskich specjalistów, które pod względem jakości, rozpoznawalności i profesjonalizmu są liderami krajowego rynku. Dlatego nie dziwi obecność w tym gronie firmy Sanplast SA. Firma pracowała na ten sukces od wielu lat, stawiając na rozwój i innowacyjność. W ten sposób marka Sanplast zyskała sympatię i uznanie tysięcy zadowolonych klientów.
„Obecność w zestawieniu, to dla nas szczególne wyróżnienie. Tytuł Superbrands Created in Poland 2015/16 to podkreślenie silnej pozycji Sanplast SA na rynku krajowym. Cieszymy się, że nabywcy docenili naszą markę. Jest to olbrzymia nobilitacja, ale także mobilizacja do dalszej pracy.”- podkreśla Małgorzata Hulisz specjalista ds. marketingu Sanplast SA.
Marki oceniane były przez 15 tysięcy polskich konsumentów oraz 40 ekspertów branżowych, co oznacza, że Superbrands to jedno z najszerzej zakrojonych badań marki w Polsce.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma