Handel Wiadomości branżowe

Salon optyczny Doktor Marchewka w Galerii Dębiec

Do grona najemców poznańskiej Galerii Dębiec dołączył salon optyczny Doktor Marchewka. Lokal, który zajmie powierzchnię 50 mkw., będzie pierwszym w Poznaniu punktem tej sieci. Doktor Marchewka to polska sieć innowacyjnych salonów optycznych, posiadająca swoje punkty m.in. w Puławach, Bełchatowie, Chorzowie, Opolu, Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Tychach, Dąbrowie Górniczej, Siemianowicach Śląskich i Zabrzu. W najbliższym czasie pojawią się kolejne - w Toruniu, Gdyni, Włocławku oraz Piotrkowie Trybunalskim.W ciągu najbliższych 2 lat, Doktor Marchewka planuje zbudować ogólnopolską sieć salonów optycznych (obecną w 100 miastach na terenie całego kraju), oferujących najwyższy poziom usług dedykowanych osobom dorosłym, a w dalszej perspektywie również dzieciom (już od pierwszego miesiąca życia). Ideą marki jest zmiana sposobu postrzegania branży optycznej oraz edukacja społeczeństwa w zakresie wad wzroku i profilaktyki, a także promocja zdrowego trybu życia.„Planując ekspansję salonów Doktor Marchewka na polskim rynku, myśląc o Poznaniu wybraliśmy Galerię Dębiec. Postrzegamy ten obiekt jako w pełni odpowiadający naszym

Do grona najemców poznańskiej Galerii Dębiec dołączył salon optyczny Doktor Marchewka. Lokal, który zajmie powierzchnię 50 mkw., będzie pierwszym w Poznaniu punktem tej sieci.

Doktor Marchewka to polska sieć innowacyjnych salonów optycznych, posiadająca swoje punkty m.in. w Puławach, Bełchatowie, Chorzowie, Opolu, Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Tychach, Dąbrowie Górniczej, Siemianowicach Śląskich i Zabrzu. W najbliższym czasie pojawią się kolejne – w Toruniu, Gdyni, Włocławku oraz Piotrkowie Trybunalskim.

W ciągu najbliższych 2 lat, Doktor Marchewka planuje zbudować ogólnopolską sieć salonów optycznych (obecną w 100 miastach na terenie całego kraju), oferujących najwyższy poziom usług dedykowanych osobom dorosłym, a w dalszej perspektywie również dzieciom (już od pierwszego miesiąca życia). Ideą marki jest zmiana sposobu postrzegania branży optycznej oraz edukacja społeczeństwa w zakresie wad wzroku i profilaktyki, a także promocja zdrowego trybu życia.

?Planując ekspansję salonów Doktor Marchewka na polskim rynku, myśląc o Poznaniu wybraliśmy Galerię Dębiec. Postrzegamy ten obiekt jako w pełni odpowiadający naszym potrzebom – znajduje się wśród gęstej zabudowy mieszkalnej, w pobliżu nie ma konkurencji. Ponadto jego format opracowano w taki sposób, aby zapewniał klientom wygodne i szybkie codzienne zakupy, przez co będzie częściej przez nich odwiedzany.? ? mówi Iwona Skowrońska-Przygodzka, Prezes Zarządu spółki Fabryka Okularów.

Salony optyczne Doktor Marchewka oferują klientom trzy podstawowe pakiety ? za 100, 200 oraz 300 złotych. W ramach każdego pakietu, pacjent otrzymuje szeroką gamę nowoczesnych i innowacyjnych technologicznie produktów oraz kompleksową usługę.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Galeria Dębiec. Dostarczył
A to już wiesz?  Ciepło, coraz cieplej... Sezon grzewczy rozpoczęty. Czy polskie budownictwo zmierza w stronę energooszczędności?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy