Handel Wiadomości branżowe

Rewolucja: całoroczna opona dostępna tylko na Allegro zmieni rynek samochodowy

Najnowsza przełomowa konstrukcja japońskich inżynierów w kwietniu zadebiutuje w Europie. Jeden z największych koncernów oponiarskich na świecie podpisał umowę na wyłączność z Allegro. Debiut marki na europejskim rynku zbiegł się w czasie z wyróżnieniem „Innowacyjny Produkt Roku” na zakończonych kilka dni temu targach motoryzacyjnych w Genewie.KROTON® duo to pierwsza opona wykonana w technologii OUT.IN BOTH-SIDE FACING OUTWARDS (posiada dwa rodzaje bieżnika na obu jej powierzchniach) z zastosowaniem ATS – nowatorskiej techniki wypełniania przestrzeni od obręczy do ściany opony musem stosowanym w oponach Rajdowych Mistrzostw Świata WRC.Nowy sposób montażu usprawnia zmianę opony Po raz pierwszy jedna opona wyposażona została w dwa bieżniki – letni i zimowy – po obu swoich stronach. Strona letnia posiada wszystkie niezbędne parametry:twardszą, wolniej zużywającą się mieszankę,małą liczbę lamelek, rowków i innych nacięć,szerokie kanały odprowadzające wodę.Natomiast druga strona opony charakteryzuje się osiągami dostosowanymi do warunków zimowych:jest bardziej

Najnowsza przełomowa konstrukcja japońskich inżynierów w kwietniu zadebiutuje w Europie. Jeden z największych koncernów oponiarskich na świecie podpisał umowę na wyłączność z Allegro. Debiut marki na europejskim rynku zbiegł się w czasie z wyróżnieniem ?Innowacyjny Produkt Roku? na zakończonych kilka dni temu targach motoryzacyjnych w Genewie.

KROTON? duo to pierwsza opona wykonana w technologii OUT.IN BOTH-SIDE FACING OUTWARDS (posiada dwa rodzaje bieżnika na obu jej powierzchniach) z zastosowaniem ATS ? nowatorskiej techniki wypełniania przestrzeni od obręczy do ściany opony musem stosowanym w oponach Rajdowych Mistrzostw Świata WRC.

Nowy sposób montażu usprawnia zmianę opony 
Po raz pierwszy jedna opona wyposażona została w dwa bieżniki ? letni i zimowy ? po obu swoich stronach. Strona letnia posiada wszystkie niezbędne parametry:

  • twardszą, wolniej zużywającą się mieszankę,
  • małą liczbę lamelek, rowków i innych nacięć,
  • szerokie kanały odprowadzające wodę.

Natomiast druga strona opony charakteryzuje się osiągami dostosowanymi do warunków zimowych:

  • jest bardziej miękka i elastyczna,
  • posiada wysoką odporność na ekstremalnie niskie temperatury,
  • ma ponad 6 razy więcej nacięć i lamelek niż strona letnia.

Po raz pierwszy jedną oponę można zamontować na dwa sposoby dzięki niezwykłej konstrukcji i niespotykanej do tej pory metodzie montażu.
Nowością opatentowaną przez japoński koncern oponiarski zastosowany przy produkcji opony KROTON? duo jest stworzenie modułu, który jest ?budulcem? opony. Opona składa się z 12 elastycznych części, które po zamontowaniu na felgę idealnie się do niej dostosowują doskonale przylegając.

Żeby zamontować oponę trzeba mieć zainstalowaną dedykowaną aplikację KROTONapp?. Każdy moduł posiada unikatowy PIN umieszczony od wewnętrznej strony. Po rozpakowaniu wystarczy zeskanować PIN swoim smartfonem. To rozwiązanie służy także jako zabezpieczenie antykradzieżowe. Magnesy umieszczone w każdym module aktywują się po wpisaniu PIN-u i zbliżeniu smartfona do opony (wykorzystano tutaj mechanizm działania kart PayPass). Moduł w ten sposób zamontowany jest nie do odkodowania dla nikogo innego oprócz właściciela.
Moduły to idealne rozwiązanie dla każdego kierowcy, który nie przepada za zmianą opony w przypadku jej przebicia.
W sytuacji awaryjnej należy zeskanować oponę (używając KROTONapp?).
Na ekranie smartfona zostanie pokazany uszkodzony moduł. Wystarczy wymienić go i jechać dalej.
Moduły sprzedawane są opakowaniach, które bez problemu można zawsze wozić w aucie jak zapasową żarówkę. 

A to już wiesz?  Bankuję, jak żyję. Po swojemu ? nowa kampania ING

Nowa metoda na obniżenie kosztów eksploatacji
Modułowa konstrukcja to oprócz ewidentnej wygody także znaczne oszczędności w budżecie każdego kierowcy:

  • brak podwójnych w ciągu roku kosztów wymiany opon,
  • brak kosztów sezonowego przechowywania opon,
  • jeden komplet starcza aż na 7 lat użytkowania.

Opona KROTON? duo mimo że będzie ok. 15% droższa od standardowej opony, to w rocznym rozliczeniu przyniesie realne zyski. Zastosowanie wygodnych w montażu modułów pozwala zapomnieć o długich kolejkach do wulkanizatora. Każdy może samodzielnie i bezproblemowo wymienić oponę lub jej zużyty/zniszczony moduł w dowolnym miejscu i czasie używając do tego jedynie podnośnika samochodowego i darmowej aplikacji KROTONapp?. Samodzielna wymiana kompletu opon zajmie maksymalnie 30 minut.

Więcej informacji:  http://rewolucyjneopony.allegro.pl/

Zanim pierwsza opona modułowa KROTON? duo pojawi się w sprzedaży wszystkim, którzy nie mogą czekać, a muszą wymieć opony na letnie, proponujemy tradycyjne, sprawdzone rozwiązanie ? doskonałej jakości opony w atrakcyjnych cenach dostępne na Allegro.

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy