Biznes

Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję

Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję
Z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne

Data publikacji: 2019-10-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję
Kategoria: BIZNES,

Z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne zmiany.

Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję BIZNES, - Z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne zmiany.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję BIZNES, - Z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne zmiany.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Dwa polskie think tanki: ośrodek analityczny THINKTANK oraz CSM łączą siły

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy