Biznes Firma

Premium Brand 2018 – wystartowała XIII edycja badania reputacji marki

Premium Brand 2018 – wystartowała XIII edycja badania reputacji marki
Ruszyła XIII edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do najbliższego badania potrwa do 28 lutego 2018 roku. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring

Data publikacji: 2018-01-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premium Brand 2018 – wystartowała XIII edycja badania reputacji marki
Kategoria: BIZNES, Firma

Ruszyła XIII edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do najbliższego badania potrwa do 28 lutego 2018 roku. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring Mediów.

Premium Brand 2018 – wystartowała XIII edycja badania reputacji marki BIZNES, Firma - Ruszyła XIII edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do najbliższego badania potrwa do 28 lutego 2018 roku. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring Mediów.

Badanie reputacji marki Premium Brand obejmuje ponad 200 marek i firm w 20 kategoriach przypisanych produktom i usługom. Realizowane jest na ogólnopolskiej próbie niemal 10 000 konsumentów. Wyłania marki i firmy cieszące się wysoką reputacją. Najbliższe badanie zostanie przeprowadzone w marcu 2018 roku. Laureaci – liderzy poszczególnych kategorii z najlepszymi wynikami, zostaną ogłoszeni w kwietniu 2018 r. podczas gali finałowej projektu.

Badanie reputacji marki przeprowadzane jest na podstawie metodologii  opracowanej przez profesor Uniwersytetu Warszawskiego Dominikę Maison, znaną i cenioną ekspertkę w dziedzinie zachowań konsumenckich. Pomiar reputacji marki jest realizowany wśród osób znających daną markę lub firmę, które dokonują oceny w pięciu wymiarach, takich jak: zaufanie do marki, referencja (lojalność wobec marki), atmosfera medialna (towarzysząca marce), zaangażowanie społeczne (CSR), wizerunek marki (firmy) jako pracodawcy.

Na podstawie uzyskanych wyników dla każdej marki jest obliczany wskaźnik reputacji, który przyjmuje wartość w zakresie od 1 do 100 punktów. Tytuł Marki/Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand jest przyznawany wyłącznie wtedy, gdy wskaźnik reputacji wynosi minimum 60 punktów. Udział w projekcie daje możliwość pozyskania wartościowych danych. Każda marka uczestnicząca w badaniu otrzymuje szczegółowy raport, prezentujący jej wyniki na tle konkurencji.

Premium Brand ma na celu wspomaganie marek i firm o wysokiej reputacji w działaniach promocyjnych. Organizatorem projektu jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Badanie reputacji prowadzi agencja badawcza Maison&Partners na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna. Zgłoszenia marki lub firmy do udziału w badaniu można dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej projektu pod adresem: www.premiumbrand.com.pl. 

A to już wiesz?  “Działamy na 100, a nawet na 130%” – Laktopol podsumowuje I kwartał 2020 roku

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Premium Brand 2018 – wystartowała XIII edycja badania reputacji marki BIZNES, Firma - Ruszyła XIII edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do najbliższego badania potrwa do 28 lutego 2018 roku. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring Mediów.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy