Handel Wiadomości branżowe

Polskie góry kolejny raz ulubionym miejscem Polaków na urlop

Polskie góry kolejny raz ulubionym miejscem Polaków na urlop
Warszawa, 10 października 2014 - Groupon (NASDAQ: GRPN) - W kategorii zagranicznych wycieczek, to nasi sąsiedzi ze Słowacji zdobyli najwięcej klientów w zeszłym sezonie, proponując oferty na bilety wstępu do parku wodnego. W tym roku Polacy wybrali się dalej niż za południową granicę, ale jeśli chodzi o Polskę - urlop spędzili znowu w górach. Dla niektórych z kolei sezon wycieczek dopiero się rozpoczął. Dla fanów posezonowych wyjazdów Groupon wprowadził system zniżek Market Picks.   Teraz szukając wycieczki lub pobytu w serwisie, klienci mają dostęp do wyszukiwarek partnerskich portali. Oprócz tego, że urlopowicze wybierają spośród 20 tysięcy ofert, mogą się również miło zaskoczyć - Groupon za wykupienie wycieczki w partnerskim portalu daje klientom zniżkę o wartości 5% ceny wykupionej podróży w środkach premiowych Groupon na jakiekolwiek inne niż wyjazdy zakupy w

Warszawa, 10 października 2014 – Groupon (NASDAQ: GRPN) – W kategorii zagranicznych wycieczek, to nasi sąsiedzi ze Słowacji zdobyli najwięcej klientów w zeszłym sezonie, proponując oferty na bilety wstępu do parku wodnego. W tym roku Polacy wybrali się dalej niż za południową granicę, ale jeśli chodzi o Polskę – urlop spędzili znowu w górach. Dla niektórych z kolei sezon wycieczek dopiero się rozpoczął. Dla fanów posezonowych wyjazdów Groupon wprowadził system zniżek Market Picks.   

Teraz szukając wycieczki lub pobytu w serwisie, klienci mają dostęp do wyszukiwarek partnerskich portali. Oprócz tego, że urlopowicze wybierają spośród 20 tysięcy ofert, mogą się również miło zaskoczyć – Groupon za wykupienie wycieczki w partnerskim portalu daje klientom zniżkę o wartości 5% ceny wykupionej podróży w środkach premiowych Groupon na jakiekolwiek inne niż wyjazdy zakupy w serwisie.

Bestsellery Groupon Travel wakacje 2014 – Polska

  1. Karkonosze 32,95%
  2. Podhale 26,26%
  3. Pomorze 20,89%
  4. Polska centralna 10,35%
  5. Mazury 9,55%

 Bestsellery Groupon Travel wakacje 2014 – zagranica

  1. Grecja 32,75%
  2. Chorwacja 21,29%
  3. Bułgaria 16,16%
  4. Słowacja 13,87%
  5. Hiszpania 7,89%
  6. Albania 5,23%
  7. Węgry 2,80%

Tegorocznym przebojem Groupon Travel były Karkonosze, a w szczególności Szklarska Poręba, gdzie na przyjezdnych czekały takie cuda natury, jak Wodospad Kamieńczyka czy Krucze Skały. Na drugim miejscu uplasowało się Podhale, na czele z Białką Tatrzańską, gdzie wybrało się ponad 26% urlopowiczów. Łącznie w Karkonosze, Tatry i w Sudety pojechało 59% klientów.

Zagranicę coraz dalej, ale nadal ekonomicznie

Po wyjazdach w góry, najpopularniejsze były wycieczki zagraniczne, gdzie prym wiodła Grecja i Chorwacja. Te kraje odwiedziło w sumie ponad 54% klientów Groupon, którzy wykupili wczasy zagranicą. Tuż za nimi znalazła się Bułgaria, gdzie wybrało się ponad 16% klientów Groupon Travel. Nowością był też inny kraj z Półwyspu Bałkańskiego – Albania, która znalazła się na szóstym miejscu. Ponadto niesłabnącą popularnością cieszy się w Groupon Travel Słowacja, gdzie rodzinne wyjazdy do AquaCity są hitem już od dwóch lat.

A to już wiesz?  Carrefour zakończył rozbudowę centrum handlowego w Tomaszowie Mazowieckim - zdjęcia i film

Tanie latanie nie wychodzi z mody

Polacy lubią także organizować wycieczki we własnym zakresie, chętnie korzystając z podróży lotniczych. Najpopularniejszym grouponem upoważniającym na zniżkę był w 2013 kupon gwarantując 100 zł mniej za rezerwację biletów lotniczych w serwisie tripsta.pl. Zniżkę tę postanowił kupić co dziewiąty grouponowicz, co dało jej trzecie miejsce pod względem sprzedaży (11%). Tegoroczną propozycją w ramach tego trendu był groupon za 5 zł na wszystkie loty Lufthansy z Polski, dający upust w wysokości 100 zł, który kupiła na razie co siódma osoba.

Zjeżdżalnie i jacuzzi też się nie nudzą

Aż jedenaście miejsc, do których vouchery sprzedawały się najlepiej, miało do dyspozycji atrakcje rodzinne i strefę wellness.  W tym roku hitem był wyjazd do Karkonoszy z biletem wstępu do parku wodnego, noclegiem i wyżywieniem w trzygwiazdkowym hotelu. Wysokie miejsce pod względem sprzedaży zajął również hotel i SPA z atrakcjami dla dzieci w Jarosławcu. Oznacza to, że użytkownicy Groupona z pewnością upodobali sobie zabawę w wodzie i cenią sobie rozrywkę dla całej rodziny, niezależnie czy w górach, czy nad morzem.

Polska centralna też w cenie

W 2014 roku hitem jest Dolina Pilicy niedaleko Tomaszowa Mazowieckiego i znajdujący się tam trzygwiazdkowy hotel. Miejsce to cieszyło się powodzeniem najpewniej ze względu na piękną przyrodę i doskonałą lokalizację na krótki wypad. Zaskoczeniem może być też często odwiedzana tego lata Łódź, która przyciągnęła użytkowników Groupon Travel ofertą na pobyt w hotelu dla 2-4 osób. Do ?ziemi obiecanej? wybrało się z Grouponem ponad 900 użytkowników serwisu. Nie tylko Łódź i Pilica były chętnie odwiedzanymi miejscami ? równie popularne w tym rejonie okazały się urokliwe Słok koło Bełchatowa i Zalew Sulejowski.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Groupon. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy