Handel Wiadomości branżowe

Ogromne zainteresowanie wyprzedażą Black Friday organizowaną przez Fashion Days ? sprzedano 200 000 produktów z łącznym rabatem 8 400 000 euro

Organizowana w siedmiu krajach wyprzedaż Black Friday trwała trzy dni, począwszy od piątku 21 listopada. W tym czasie sprzedano 200 000 produktów z łącznym rabatem wynoszącym 8 400 000 euro. Sklep Fashion Days odwiedziło cztery razy więcej klientów niż zwykle.Fashion Days odnotowało także bardzo zadowalającą liczbę pobrań nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android, udostępnionej klientom z okazji startu wyprzedaży Black Friday – w ciągu trzech dni aplikację pobrało 10 000 użytkowników. Udział zamówień złożonych za pośrednictwem urządzeń mobilnych wyniósł ogółem 29%, w porównaniu z 22% przed rokiem. To jasny sygnał, że klienci coraz częściej korzystają z zalet mobilnych zakupów.Podczas wyprzedaży Black Friday najczęściej wybierano odzież, bieliznę, obuwie, akcesoria sportowe oraz artykuły dla domu. Najchętniej kupowano marki: Vero Moda, Calvin Klein, Triumph, U.S. Polo, Puma i Big Star. Zdecydowanie częściej zamówienia składały kobiety, które stanowiły 75% klientów.- 200 000 sprzedanych produktów i cztery razy więcej klientów to dane świadczące o sukcesie

Organizowana w siedmiu krajach wyprzedaż Black Friday trwała trzy dni, począwszy od piątku 21 listopada. W tym czasie sprzedano 200 000 produktów z łącznym rabatem wynoszącym 8 400 000 euro. Sklep Fashion Days odwiedziło cztery razy więcej klientów niż zwykle.

Fashion Days odnotowało także bardzo zadowalającą liczbę pobrań nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android, udostępnionej klientom z okazji startu wyprzedaży Black Friday ? w ciągu trzech dni aplikację pobrało 10 000 użytkowników. Udział zamówień złożonych za pośrednictwem urządzeń mobilnych wyniósł ogółem 29%, w porównaniu z 22% przed rokiem. To jasny sygnał, że klienci coraz częściej korzystają z zalet mobilnych zakupów.

Podczas wyprzedaży Black Friday najczęściej wybierano odzież, bieliznę, obuwie, akcesoria sportowe oraz artykuły dla domu. Najchętniej kupowano marki: Vero Moda, Calvin Klein, Triumph, U.S. Polo, Puma i Big Star. Zdecydowanie częściej zamówienia składały kobiety, które stanowiły 75% klientów.
– 200 000 sprzedanych produktów i cztery razy więcej klientów to dane świadczące o sukcesie tegorocznej edycji wyprzedaży Black Friday oraz o rosnącym potencjale sprzedaży mody przez internet. Dlatego też z przyjemnością zapowiadamy drugą odsłonę wyprzedaży i zapraszamy na zakupy w Fashion Days w piątek 28 listopada ? czekają rabaty do 90% i ogromny wybór produktów – mówi Maciej Dulski, Dyrektor Zarządzający Fashion Days Polska.

Fashion Days to modowy numer 1 w Europie Środkowo-Wschodniej. W naszej ofercie codziennie znajduje się ponad 500 000 produktów 1000 marek z kategorii mody damskiej, męskiej i dziecięcej oraz obuwia, odzieży sportowej, akcesoriów i biżuterii, w zawsze atrakcyjnych cenach. Współpracujemy tylko z oficjalnymi dystrybutorami najbardziej znanych światowych marek, takich jak Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox i wiele innych. Założona w Szwajcarii w 2009 roku firma szybko osiągnęła sukces na 7 europejskich rynkach i obecnie ma swoje oddziały w Polsce, Czechach, Bułgarii, Rumunii, Słowenii, na Słowacji i Węgrzech. Od 2011 roku Fashion Days wchodzi w skład międzynarodowego koncernu Naspers. Ciągły wzrost ? ponad 6 milionów zadowolonych klientów ? sprawia, że Fashion Days jest naturalnym wyborem miłośników mody w Europie Środkowo-Wschodniej.

A to już wiesz?  PMPG Polskie Media SA: skonsolidowana EBITDA będzie ok. 20 proc. wyższa. Korekta prognozy 2014


dostarczył infoWire.pl

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy