Biznes

Nowa „ustawa konsumencka” – kres telemarketingu czy nowy początek?

Nowa „ustawa konsumencka” – kres telemarketingu czy nowy początek?
Nowa ustawa konsumencka narzuca dodatkowe obowiązki sprzedawcom internetowym oraz telemarketerom, niejednokrotnie wykluczające kontynuację ich dotychczasowego modelu biznesowego. Wielu ekspertów tuż po wejściu w życie nowej ustawy zapowiadało „koniec”

Data publikacji: 2015-03-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa „ustawa konsumencka” – kres telemarketingu czy nowy początek?
Kategoria: BIZNES,

Nowa ustawa konsumencka narzuca dodatkowe obowiązki sprzedawcom internetowym oraz telemarketerom, niejednokrotnie wykluczające kontynuację ich dotychczasowego modelu biznesowego. Wielu ekspertów tuż po wejściu w życie nowej ustawy zapowiadało „koniec” telemarketingu.

Nowa „ustawa konsumencka” – kres telemarketingu czy nowy początek? BIZNES, - Nowa ustawa konsumencka narzuca dodatkowe obowiązki sprzedawcom internetowym oraz telemarketerom, niejednokrotnie wykluczające kontynuację ich dotychczasowego modelu biznesowego. Wielu ekspertów tuż po wejściu w życie nowej ustawy zapowiadało „koniec” telemarketingu.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowa „ustawa konsumencka” – kres telemarketingu czy nowy początek? BIZNES, - Nowa ustawa konsumencka narzuca dodatkowe obowiązki sprzedawcom internetowym oraz telemarketerom, niejednokrotnie wykluczające kontynuację ich dotychczasowego modelu biznesowego. Wielu ekspertów tuż po wejściu w życie nowej ustawy zapowiadało „koniec” telemarketingu.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Przedwyborcze kampanie profrekwencyjne w tym roku wyjątkowo intensywne. W przypadku kobiet mogą się okazać bardzo skuteczne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy