Data publikacji: 2015-03-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET laureatem Gwiazdy Jakości Obsługi 2015
Kategoria: BIZNES, Firma
NEONET – jedna z największych sieci sprzedaży RTV, AGD i Multimediów – po raz kolejny otrzymała prestiżowe wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi 2015.
NEONET – jedna z największych sieci sprzedaży RTV, AGD i Multimediów – po raz kolejny otrzymała prestiżowe wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi 2015. Tytuł potwierdza najwyższe standardy biznesowe realizowane przez sieć, które docenili zadowoleni Klienci.
Nagroda przyznawana jest w ramach Programu Jakość Obsługi. Poprzez skuteczne realizowanie przyjętej strategii działań, która wyróżnia NEONET, czyli przede wszystkim najwyższa jakość, największy wybór i najlepsza cena, firma nieustannie dba o satysfakcję klienta. Spółka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Konsumentów poprzez rzetelną i profesjonalną obsługę oraz zwiększanie dostępności oferty przez dostęp do internetowego sklepu oraz salonów w mniejszych miastach.
Sieć NEONET przez 365 dni w roku stara się zapewniać wszystkim Klientom najwyższe standardy obsługi oraz profesjonalną pomoc i doradztwo. Stawia na nowoczesne rozwiązania, które wpływają na jakość i komfort zakupów. Wyróżnienie od zadowolonych Klientów jest wielkim sukcesem sieci.
NEONET jest jedną z największych w Polsce sieci sprzedaży detalicznej i hurtowej, istniejącą na rynku od ponad 11 lat. W swojej ofercie posiada bogaty wachlarz produktów z branży RTV/AGD czy IT. Łącząc sprzedaż w sklepach stacjonarnych, ze sprzedażą poprzez platformę internetową www.neonet.pl, marka gwarantuje Klientom wybór spośród blisko 15 tys. produktów światowych marek.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma