Data publikacji: 2018-11-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milka kontynuuje długofalową strategię
Kategoria: BIZNES, Firma
i zachęca do odkrywania magii oczekiwania na Święta
W tym roku pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania
na Święta” Milka po raz kolejny zachęci Polaków do wielkiego odliczania. W galeriach handlowych dziewięciu polskich miast odbędą się wydarzenia promujące markę i produkty sezonowe. W portfolio producenta znajdą się znane konsumentom słodycze takie jak: kalendarz adwentowy, Mikołaj, Bałwanek, czy Snow Balls, a także nowości – Milka Snow Balls w wersji Oreo i maskotkize słodyczami Milka. Produkty będą miały silne wsparcie mediowe, PR-owe i sprzedażowe.
Z okazji nadchodzącej Gwiazdki Milka po raz kolejny zachęca do odkrywania magii oczekiwania na Święta. Kampania jest elementem długofalowej strategii, której celem jest
m.in. wsparcie flagowego produktu z portfolio marki, czyli kalendarza adwentowego. Dotychczasowe działania promocyjne zyskają nową odsłonę. Na konsumentów czekać będzie moc atrakcji i nowości z sezonowej oferty – mówi Łukasz Kozłowski, Brand Manager Milka.
Słodka oferta produktów sezonowych
W tym roku Milka zaprosi całą Polskę do wspólnego odkrywania magii oczekiwania
na Święta wraz z kalendarzem adwentowym, który zostanie zaprezentowany w dwóch wersjach graficznych do wyboru. W ofercie Milki pojawią się też inne znane konsumentom produkty z alpejskiej mlecznej czekolady, takie jak figurki – Mikołaj Milka 50 g i Bałwanek Milka 50 g, czekoladki w chrupiącej cukrowej skorupce – Milka Mini Snow Balls 100 g oraz kule śnieżnez kremem waniliowym w środku – Milka Snow Balls 112 g. Dodatkowo, w szerokiej dystrybucji dostępna będzie nowość – Milka Snow Balls 112 g w wersji Oreo, a w wybranych sklepach będzie można po raz pierwszy kupić maskotki ze słodyczami Milka.
Silne wsparcie 360 stopni
Produkty sezonowe będą miały silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. Świąteczny spot emitowany będzie w telewizji i kinach, a zupełnie nowe kreacje digitalowena platformach VOD oraz w serwisach społecznościowych Facebook i Youtube. Dodatkowo, w całej Polsce pojawią się citylighty. Z kolei do sklepów mało i wielkoformatowych trafią stojaki prepackowane oraz materiały POSM.
Istotnym elementem świątecznej kampanii będzie także cykl wydarzeń. Odbędą się one w galeriach handlowych w dziewięciu miastach: Warszawie, Łodzi, Kielcach, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy i Gdyni. Na konsumentów czekać będą wyjątkowe interaktywne kalendarze adwentowe oraz słodkie upominki.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Za kreacje odpowiada agencja Sarigato. Za realizację eventów w centrach handlowych – agencja Event Factory. Obsługę social media powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma