W tym tygodniu austriacka spółka Competence Call Center, jeden z wiodących europejskich centrów telefonicznych, ogłosił otwarcie nowego biura w Olivia Business Centre w Gdańsku.CCC działa w ośmiu krajach i liczy obecnie ponad 4,5 tys. pracowników oferujących swoim klientom usługi w ponad 28 językach.
Prezes Zarządu CCC Christian Legat wyjaśnił, że działalność firmy związana jest nie tylko z usługami call center, ale też z innymi gałęziami biznesowymi – m.in. z outsourcingiem usług, czy mediami społecznościowymi. Poinformował również, że na początek w nowym biurze zatrudnienie znajdzie 200 osób, a docelowo ok. 400 osób. Polski oddział będzie świadczył usługi dla niemieckich linii lotniczych AIRBERLIN.
Inwestorzy tłumaczą, że o wyborze Olivia Business Center na swoją siedzibę zdecydowała między innymi wysoka jakość powierzchni biurowej. ?Olivia Business Center oferuje doskonałe warunki infrastrukturalne dla świadczonych przez nas usług? – powiedział Ulf Herbrechter, dyrektor operacyjny CCC.
Początkowo CCC rozpocznie swoją działalność w biurowcu Gate, a po zakończeniu prac wykończeniowych przeniesie się do biurowca Four.
O Competence Call Center :
Competence Call Center oferuje w dwunastu lokalizacjach w ośmiu krajach rozwiązania contact center na najwyższym poziomie ? w dodatku w ponad 28 językach. Obsługując przychodzące połączenia telefonicznie, kampanie wychodzące i pisemną komunikacje z klientem, CCC korzysta z ponad 16-letniego doświadczenia w branży contact center. 42 międzynarodowe nagrody i certyfikaty w ramach EN 15828, ISO 9001 i ISO 10002 potwierdzają wysokie standardy jakości w Competence Call Center.
Więcej o prowadzonych rekrutacjach:
http://www.yourccc.com/pl/kariera/gdansk/