Data publikacji: 2015-04-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maxi Zoo i 4FRAME – razem z miłość do zwierząt
Kategoria: BIZNES, Firma
Wielkie zmiany w Maxi Zoo Polska – nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, nowa agencja obsługującą kompleksowo markę i nowa kampania wspierająca sieci sklepów zoologicznych.
Maxi Zoo Polska, właściciel sieci sklepów zoologicznych, odświeża strategię i rusza z nową kampanią promocyjną. Firma, jako partnera, z którym będzie długofalowo realizowała wyznaczone cele, wybrała Agencję 4FRAME Shopper Marketing & Communications.
„Nie jesteśmy zwykłą siecią sklepów zoologicznych. Maxi Zoo to ludzie z pasją, dla których „miłość do zwierząt” jest czymś więcej niż tylko hasłem przewodnim marki. Co nas wyróżnia? Koncept samych sklepów, w których można cieszyć się przyjemnością robienia zakupów w towarzystwie własnego pupila, przestronnych, z ofertą ponad 6000 produktów i akcesoriów. Podejście do zwierząt, wygląd, atmosfera, dodatkowe usługi i doradztwo – to wszystko buduje wizerunek marki Maxi Zoo. Od współpracującej z nami agencji wymagamy pełnego zrozumienia jej wartości i odpowiedniego podejścia do kwestii samej współpracy. Możliwość działania na zasadzie partnerskiej, sprawia, że możemy osiągnąć lepsze rezultaty. Mając to na uwadze współpracę z 4FRAME zaczęliśmy od intensywnych warsztatów, realizowanych z poszczególnymi działami agencji – co usprawniło proces tworzenia konkretnych rozwiązań i pozwoliło stworzyć plan działań na 2015.” – mówi Patrick Bontenakels, nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Maxi Zoo Polska, i dodaje –„4FRAME doskonale rozumie nasze podejście do prowadzenia biznesu, w tym fundamentalną dla Maxi Zoo potrzebę działań na rzecz zwierząt. Mówiąc krótko – połączyła nas również miłość do zwierząt, a wspólna praca w schronisku w Milanówku – w ramach oficjalnej inauguracji kampanii, udowodniła, że partnerska współpraca sprawdza się doskonale. ”
Podczas najbliższych miesięcy prowadzone będą regularne działania skierowane do shopperów, które na wielu płaszczyznach będą intensywnie budować wizerunek marki Maxi Zoo, wzmacniać pozycję brandu, a jednocześnie będą realizować konkretne cele sprzedażowe.
Zgodnie z założeniami kampania obejmie swoim zasięgiem radio, prasę, internet, w tym social media oraz outdoor. Komunikacja skupi się na rynkach lokalnych – warszawskim i poznańskim. Agencja 4FRAME odpowiada także za działania PR oraz eventowe. W planach są również intensywne działania promocyjne w punktach sprzedaży.
Wdrażanie nowej strategii rozpoczęto od zmian w komunikacji in-store. Nowe oblicze zyskały także gazetka Maxi Zoo i newsletter dla klientów. Odzwierciedlenie zmian komunikacyjnych znajdziemy również na odświeżonej stronie www.maxizoo.pl oraz fun page marki.
Maxi Zoo – europejski lider wśród specjalistycznych sklepów zoologicznych. W krajach niemieckojęzycznych firma funkcjonuje pod nazwą Fressnapf (w Polsce znana pod brandem Maxi Zoo). Obecnie firmę tworzy ponad 1200 sklepów w 12 krajach Europy, z czego 5 działa w Polsce.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma