Data publikacji: 2016-06-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketing bezpośredni, e–learning i multimedia w najnowszym Biuletynie CCMS
Kategoria: BIZNES, Firma
W najnowszym (5-6/2016) numerze Biuletynu Doradczego CCMS publikujemy drugą część wywiadu z Jackiem Barankiwiczem, Członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Poruszone w nim zostały m.in. szczegóły dotyczące korzyści, jakie czerpią z przynależności do Stowarzyszenia jego Członkowie, zwrócona jest też uwaga na zagadnienie współpracy SMB z pokrewnymi organizacjami branżowymi i jednostkami administracji państwowej. Rozmowa dotyczy także zasad funkcjonowania Stowarzyszenia, jego struktury, zasad finansowania itd.
W Biuletynie poruszamy także temat e – learningu oraz omawiamy zalety multimediów w procesach szkoleniowych.
CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 607 068 300
mail: [email protected]
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: [email protected]
www.ccms.com.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma