Data publikacji: 2014-10-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Atlas wśród 25 symboli 25-lecia polskiej wolności
Kategoria: BIZNES, Firma
Wśród 25 marek o największym potencjale do budowania silnej marki Polski, znalazła się również marka Atlas. Zestawienie opracowane zostało przez miesięcznik „Brief” z okazji 25-lecia odzyskania przez Polskę wolności.
25-lecie polskiej wolności skłoniło redakcję miesięcznika „Brief” – jednego z czołowych tytułów na rynku prasy marketingowej – do opracowania zestawienia „25/25 lat: Marki dla Polski”. Zestawienie prezentuje 25 polskich marek o największym potencjale do budowania silnej marki Polski, tworzących wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie. Marek, które niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców. Na liście tych wyjątkowych marek znalazł się również Atlas. Wyróżnienia dotyczące branży budowlanej, otrzymały także marki Fakro i Oknoplast. Wręczenia wyróżnień dokonano podczas uroczystej gali w Warszawie w dniu 2 października. W imieniu Atlasa wyróżnienie odebrał prezes zarządu Grupy Atlas – dr Henryk Siodmok.
Według Michała Wolskiego z redakcji miesięcznika „Brief”, w kompozycji „Marek dla Polski” zaprezentowano typy, których zabraknąć zwyczajnie nie mogło, które rozsławiają nasz kraj od lat i które nas samych napawają optymizmem. Prezes Henryk Siodmok: – Nasza duma z polskości i troska o to, by to co tworzone w Polsce skutecznie konkurowało z tym co europejskie czy światowe, towarzyszy nam od lat. Zarówno wtedy, gdy Atlas zaczynał swoją działalność w formie skromnego warsztatu, jak i dziś, gdy Atlas to już Grupa kapitałowa ponad 20-tu podmiotów gospodarczych i lider krajowego rynku chemii budowlanej. Ogromnie cieszymy się z tego wyróżnienia i gratulujemy też wszystkim pozostałym laureatom. Promocji tego co dobre i polskie nigdy nie jest za wiele, Polska zdecydowanie na to zasługuje.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma