Biznes

„Made in China” po polsku, czyli dlaczego warto promować marki własne

„Made in China” po polsku, czyli dlaczego warto promować marki własne
Na pytanie o skojarzenia z produktem pochodzącym z Chin w odpowiedzi większość z nasz pewnością wyrecytowałaby hasła takie jak „niska jakość”, „tandeta” czy „tania chińszczyzna”. Towary rodem z Państwa Środka obciążone są stereotypami, które

Data publikacji: 2017-10-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Made in China” po polsku, czyli dlaczego warto promować marki własne
Kategoria: BIZNES,

Na pytanie o skojarzenia z produktem pochodzącym z Chin w odpowiedzi większość z nasz pewnością wyrecytowałaby hasła takie jak „niska jakość”, „tandeta” czy „tania chińszczyzna”. Towary rodem z Państwa Środka obciążone są stereotypami, które pokutują…

„Made in China” po polsku, czyli dlaczego warto promować marki własne BIZNES, - Na pytanie o skojarzenia z produktem pochodzącym z Chin w odpowiedzi większość z nasz pewnością wyrecytowałaby hasła takie jak „niska jakość”, „tandeta” czy „tania chińszczyzna”. Towary rodem z Państwa Środka obciążone są stereotypami, które pokutują...

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Made in China” po polsku, czyli dlaczego warto promować marki własne BIZNES, - Na pytanie o skojarzenia z produktem pochodzącym z Chin w odpowiedzi większość z nasz pewnością wyrecytowałaby hasła takie jak „niska jakość”, „tandeta” czy „tania chińszczyzna”. Towary rodem z Państwa Środka obciążone są stereotypami, które pokutują...
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Nie ma odwrotu od zrównoważonego rozwoju. Ponad 90 proc. firm spodziewa się, że ten czynnik będzie odgrywać coraz większą rolę

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy