Biznes Firma

LodyBonano idą na rekord

LodyBonano idą na rekord
Franczyzobiorcy, którzy otworzyli lodziarnię na początku tego sezonu mieli chyba jakieś przecieki z góry. Dawno nie było tak dobrego sezonu. Jesteśmy dopiero na jego półmetku, a największa w Polsce franczyzowa sieć w branży - LodyBonano wydała już 12 milionów

Data publikacji: 2018-08-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LodyBonano idą na rekord
Kategoria: BIZNES, Firma

Franczyzobiorcy, którzy otworzyli lodziarnię na początku tego sezonu mieli chyba jakieś przecieki z góry. Dawno nie było tak dobrego sezonu. Jesteśmy dopiero na jego półmetku, a największa w Polsce franczyzowa sieć w branży – LodyBonano wydała już 12 milionów lodów.

LodyBonano idą na rekord BIZNES, Firma - Franczyzobiorcy, którzy otworzyli lodziarnię na początku tego sezonu mieli chyba jakieś przecieki z góry. Dawno nie było tak dobrego sezonu. Jesteśmy dopiero na jego półmetku, a największa w Polsce franczyzowa sieć w branży - LodyBonano wydała już 12 milionów lodów.

Franczyzobiorcy, którzy otworzyli lodziarnię na początku tego sezonu mieli chyba jakieś przecieki z góry. Dawno nie było tak dobrego sezonu. Jesteśmy dopiero na jego półmetku, a największa w Polsce franczyzowa sieć w branży – LodyBonano wydała już 12 milionów lodów.

 

– Przy słabszych sezonach wynik taki osiągaliśmy dopiero przy końcu lata. W tym roku idziemy chyba na rekord – mówi Dorota Tyborowska, manager rozwoju sieci w firmie LodyBonano. – Oczywiście głównym powodem tego, że lody sprzedają się znakomicie jest pogoda. Sezon zaczął się wcześnie, przez cały maj i czerwiec mieliśmy bardzo wysokie temperatury i ludzie potrzebowali ochłodzenia. Przychodzili więc po nasze lody.  

Jak zauważają przedstawiciele sieci sprzedaż idzie szczególnie dobrze w tych punktach, które zdecydowały się na wprowadzenie nowości. Nie znaczy to, że klasyczne świderki od Bonano się znudziły, ale kto z nas nie lubi miłych niespodzianek? A o to, by nowinek nie brakowało LodyBonano dbają od początku istnienia, czyli od 14 lat i wyróżniają się pod tym względem na polskim rynku.

W tym sezonie marka wprowadziła do swojej oferty Bąbel Wafla, czyli lody w chrupiącym, gofrowym rożku, który wypiekany jest na oczach klienta. Trzeba więc na nie chwilę poczekać, ale amatorzy tego niebanalnego deseru, łączącego ciepłe z zimnym, wiedzą, że warto. Sam zapach piekącego się ciasta sprawia, że klientom cieknie ślinka. Świetnie udają się też owocowe weekendy w lodziarniach, które je u siebie wprowadziły. Sztandarowy produkt Lodów Bonano – świderek, zazwyczaj występujący w tradycyjnych smakach czekoladowym i śmietankowym, teraz serwowany jest też w wersji owocowej. Klientom najbardziej przypadł do gustu orzeźwiający smak mango-marauja, a także  truskawka. W weekendy przed punktami Bonano ustawiają się więc smakosze, polujący na jakiś ulubiony owocowy smak.

A to już wiesz?  5 mitów na temat bycia przedsiębiorcą

Niektórzy zaś przychodzą specjalnie po to, by spróbować czarnych świderków, kolejnej nowości od Bonano. Są to lody z dodatkiem węgla kokosowego, czego efektem jest 100 % kokosowego smaku. Szczególnie przypadły one do gustu dzieciom, dla których dodatkową atrakcją jest też to, że barwią język. Z myślą o najmłodszych LodyBonano  w tym sezonie odmieniły też trochę Żelusia. Jest dostępny w wersji tradycyjnej z dodatkiem owocowej galaretki, a teraz także z dodatkiem kwaśnych żelków. Wariant idealny dla osób lubiących intensywniejsze doznania smakowe.

Sieć dba nie tylko o odświeżanie menu, regularnie wprowadza też nowości do oferty franczyzowej, skierowanej do potencjalnych partnerów. W tym sezonie franczyzobiorcy mają możliwość skorzystania z opcji LodyBonano MIX. Umożliwia ona większy udział klienta w przygotowywaniu lodowego deseru. Sami mogą zdecydować o smakach i dodatkach z jakich zrobiony zostanie ich lodowy deser, a tym samym o jego cenie. Lodziarze, którzy wprowadzili u siebie tę nowinkę, twierdzą, że klienci bardzo cenią sobie to, że zostawia się im wolny wybór i niczego nie narzuca.

Dzięki takim przemyślanym zabiegom marketingowym i biznesowym marka od wielu lat utrzymuje pozycję największej sieci franczyzowej w Polsce. Obecnie pod jej szyldem działa blisko 270 lodziarni.  

– I mimo, że mamy połowę sezonu za sobą, to wciąż zgłaszają się nowi inwestorzy, zainteresowani otwarciem punktu z Lodami Bonano. Właśnie uruchamiamy kolejny punkt w Warszawie. – dodaje Dorota Tyborowska.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
LodyBonano idą na rekord BIZNES, Firma - Franczyzobiorcy, którzy otworzyli lodziarnię na początku tego sezonu mieli chyba jakieś przecieki z góry. Dawno nie było tak dobrego sezonu. Jesteśmy dopiero na jego półmetku, a największa w Polsce franczyzowa sieć w branży - LodyBonano wydała już 12 milionów lodów.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy