Wiadomości branżowe

?Kto oszczędza, tego stać na niezależność? ? przekonuje w nowej reklamie ING

ING Bank Śląski od 16 listopada rozpoczyna kolejną kampanię konta oszczędnościowego. W nowych spotach reklamowych ING będzie motywował Polaków do oszczędzania historiami o niezależności wynikającej z posiadanych oszczędności. W ramach oferty specjalnej bank proponuje klientom 3% na koncie oszczędnościowym.„Już ponad połowa Polaków oszczędza, jednak tylko 20% z nich robi to regularnie – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING’’. Pokazując niezależność, jako korzyść z posiadania oszczędności, chcemy zachęcić Polaków do regularnego odkładania pieniędzy. Oszczędności zapewnią nam nie tylko komfort finansowy, ale także zbudują poczucie pewności i niezależności” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim. „ING od lat edukuje, inspiruje i zachęca Polaków do zamiany postawy związanej z oszczędzaniem. Zależy nam, aby oszczędzanie było dla Polaków nie tyle koniecznością, ale stało się niosącym satysfakcję stylem życia. W końcu tyle mamy

ING Bank Śląski od 16 listopada rozpoczyna kolejną kampanię konta oszczędnościowego. W nowych spotach reklamowych ING będzie motywował Polaków do oszczędzania historiami o niezależności wynikającej z posiadanych oszczędności. W ramach oferty specjalnej bank proponuje klientom 3% na koncie oszczędnościowym.

?Już ponad połowa Polaków oszczędza, jednak tylko 20% z nich robi to regularnie ? wynika z międzynarodowego badania ?Finansowy Barometr ING??. Pokazując niezależność, jako korzyść z posiadania oszczędności, chcemy zachęcić Polaków do regularnego odkładania pieniędzy. Oszczędności zapewnią nam nie tylko komfort finansowy, ale także zbudują poczucie pewności i niezależności? ? powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim. ?ING od lat edukuje, inspiruje i zachęca Polaków do zamiany postawy związanej z oszczędzaniem. Zależy nam, aby oszczędzanie było dla Polaków nie tyle koniecznością, ale stało się niosącym satysfakcję stylem życia. W końcu tyle mamy niezależności, ile mamy oszczędności? dodaje Barbara Pasterczyk.

W nowej odsłonie kampanii znani z poprzednich reklam Agata Kulesza i Wojciech Błach, wcielają się w role osób posiadających oszczędności, a tym samym niezależnych. Tym razem w spotach pojawiają się również dzieci, które z charakterystyczną szczerością i ciekawością komentują rzeczywistość. Całą sytuację puentuje Marek Kondrat słowami: Kto oszczędza, tego stać na niezależność. Rozpoczęta właśnie kampania oszczędzania sygnowana jest nowym hasłem marki: Liczą się ludzie.

W internecie idea niezależności wynikającej z posiadanych oszczędności wspierana będzie szeroko zakrojoną akcją promującą konto oszczędnościowe oraz akcją edukacyjną prowadzoną na portalu zafinansowani.pl. Aspekt edukacyjny oparty będzie na popularyzacji zasad oszczędzania. Przedstawione w nowy, ciekawy sposób porady pozwolą wypracować dobre nawyki i zmotywować do aktywnego podejścia do oszczędzania. 

W ramach kolejnej odsłony oferty ?Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus? skierowanej do klientów już oszczędzających z ING, bank proponuje 3% w skali roku na nowe środki. Z oferty można skorzystać do 2  stycznia 2015 r. Natomiast klienci rozpoczynający oszczędzanie z ING mogą skorzystać z oferty specjalnej ?Bonus na start?, pozwalającej również uzyskać 3% na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN.

A to już wiesz?  B2B Commerce już 10 grudnia 2014

W przypadku obu ofert oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od otwarcia konta.

 

Tytuł kampanii: ?Kto oszczędza, tego stać na niezależność?

Czas trwania kampanii: od 16.11

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 
  • Internet: serwis kampanii, kampania na największych portalach m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, a  także na portalu facebook.pl, w wyszukiwarce google.pl, w porównywarkach finansowych oraz kampania preroll?owa na portalu youtube,pl;
  • wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki.

Strategia komunikacji, kreacja, copy: Brain

Zakup mediów: Lowe Media 

Cele komunikacyjne: 

  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego który uczy, wspiera, motywuje i inspiruje Polaków do oszczędzania;
  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku.

Nowy spot dostępny jest na serwisie You Tube.

 

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło ING BANK ŚLĄSKI S.A.. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy