Data publikacji: 2016-01-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kredito24 nagradza zwycięzców świątecznego konkursu
Kategoria: LIFESTYLE, Finanse
Dobiegł końca zorganizowany przez Kredito24 konkurs "zaPREZENTUJ się na Święta z Kredito24.pl". Zadanie polegało na przesłaniu rodzinnego zdjęcia związanego z tematyką Świąt Bożego Narodzenia i zamieszczeniu go na profilu Kredito24 na facebooku. Konkurs trwał do 7 stycznia 2016.
Dobiegł końca zorganizowany przez Kredito24 konkurs "zaPREZENTUJ się na Święta z Kredito24.pl". Zadanie polegało na przesłaniu rodzinnego zdjęcia związanego z tematyką Świąt Bożego Narodzenia i zamieszczeniu go na profilu Kredito24 na facebooku. Konkurs trwał do 7 stycznia 2016.
Trzem osobom jury przyznało nagrodę główną – zestawy kawowe, składające się z ekspresu do kawy marki Krups oraz zapasu kawy. Nagrody gwarantowane otrzyma 10 uczestników mających największą liczbę lajków. Będą to Zestawy Produktów Polskie Marki, w skład których wejdą wędliny i inne produkty spożywcze wiodących polskich producentów.
– Zdjęcia internautów nie były zaplanowane i studyjnie wystylizowane za to bardzo spontaniczne i pełne ciepłej, rodzinnej atmosfery. O to właśnie chodziło. Widać, że mamy już grono stałych facebookowych entuzjastów, którzy chętnie biorą udział w konkursach. W naszej branży lojalność i przywiązanie do marki to sprawy szczególnie istotne, a konkurs to narzędzie, które angażuje klientów do działania, a tym samym buduje więź i pozwala na stanie się częścią społeczności firmy – podkreśla Katarzyna Davies, dyrektor zarządzający Kreditech Polska.
Warto przypomnieć, że w ubiegłym roku Kredito24 przeprowadziło na Facebooku konkurs „Spełniamy Twoje marzenia”, w którym rozdano m.in.: pralki, zegarki i smartfony. W akcji mógł wziąć udział każdy, kto przez facebookowe konto Kredito24 podzielił się życzeniem świątecznym dla najbliższej osoby.
Dziś konkursy internetowe to najpopularniejszy i najskuteczniejszy mechanizm marketingowy wykorzystywany równo przez te największe, jak i mniejsze marki. Długofalowa i aktywna lojalność oraz zdobycie zaufania uczestników wobec marki to kluczowe zalety tego typu narzędzi marketingowych, szczególnie w branży finansów osobistych. Od kilku lat popularność programów lojalnościowych i konkursów w Polsce rośnie. Z rynkowych analiz wynika, że ponad 50% z nas bierze udział w przynajmniej jednym programie lojalnościowym.
***
O Kreditechu: Grupa Kreditech posiada tempo przychodu na poziomie 55 mln dolarów, zatrudnia 200 specjalistów z 40 krajów, a spółki zależne Kreditechu działają w sześciu krajach (Polsce, Hiszpanii, Czechach, Rosji, Meksyku i Australii). Rozwój technologii sprawił, że oferują produkty od pożyczek i mikropożyczek do bardziej złożonych usług finansowych, takich jak przedpłacone karty kredytowe. Grupa Kreditech korzysta z technologii Big Data i złożonych algorytmów w oparciu o misję budowania cyfrowego banku dla osób bez określonej zdolności kredytowej na całym świecie. Grupa Kreditech jest podzielona na dwie części: „Kredi” oznacza spółki zależne działające, jako podmioty świadczące usługi finansowe, które dostarczają kredyty dla osób prywatnych. Druga część „tech” to zlokalizowana w Hamburgu firma technologiczna – Kreditech Holding – rozwijająca technologię bankową i świadcząca usługi wspierające. Na podstawie 20 000 danych należąca do Kreditechu technologia pozwala dostawcom usług finansowych na nabycie, identyfikację, ocenę oraz wypłatę środków pieniężnych klientom w kilka sekund. Zautomatyzowany proces w połączeniu z samodoskonalącymi się algorytmami, zapewniają szybką i wygodną obsługę klienta przy jednoczesnej minimalizacji kosztów i błędów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Finanse