Data publikacji: 2017-06-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kamil Glik w spocie reklamowym Blachotrapez
Kategoria: BIZNES, Firma
Dla firmy Blachotrapez – jednego z liderów polskiego rynku pokryć dachowych, rok 2017 to czas zdecydowanego zaangażowania w promocję polskiego sportu. Już 8 czerwca rusza kampania reklamowa, której osią będzie nowy spot, z udziałem polskiego obrońcy – Kamila Glika.
Dla firmy Blachotrapez – jednego z liderów polskiego rynku pokryć dachowych rok 2017 to czas zdecydowanego zaangażowania w promocję polskiego sportu. 15 lutego firma podpisała umowę partnerską z PZPN, następnie doszło do porozumienia z Kamilem Glikiem, który został ambasadorem marki. Jednak to nie koniec, już 8 czerwca rusza kampania reklamowa, której osią będzie nowy spot, z udziałem polskiego obrońcy.
„Dachy wielu pokoleń” to hasło, które wpisuje się w filozofię marki Blachotrapez. Podkreśla ono jakość i trwałość produktów marki, ale również determinację i konsekwencję firmy w dążeniu do celu. Naturalnie więc, slogan będzie towarzyszył także tegorocznej kampanii wizerunkowej marki, tym razem jednak w komunikacji weźmie udział Kamil Glik, jeden z czołowych obrońców świata, reprezentant Polski na nadchodzące Mistrzostwa Świata w piłce nożnej i ambasador marki. – Podpisując umowę z PZPN od razu zaczęliśmy zastanawiać się, który z naszych zawodników będzie najlepszym odzwierciedleniem wartości naszej firmy. Chodziło nam o osobę, która odważnie realizuje cele, walczy do końca i nie boi się ciężkiej pracy. Kamil wpisuje się idealnie w te założenia i cieszymy się, że będziemy mieli okazję razem pracować – podkreśla Krzysztof Maraszek, dyrektor marketingu Blachotrapez.
Osią komunikacji planowanej na 2017 rok kampanii reklamowej będzie spot reklamowy, który przygotowała agencja Heads Advertising z Krakowa. Pierwsza oficjalna emisja odbędzie się 10 czerwca, przed meczem reprezentacji Polski z Rumunią na antenie telewizji Polsat. Jednak Blachotrapez już teraz oferuje przedsmak emocji – na stronie firmy obejrzeć można film z kulis kręcenia spotu:
www.blachotrapez.eu/pl/nwsm/222/blachotrapez-i-kamil-glik-razem-w-nowym-spocie-reklamowym
lub na:
https://youtu.be/xex_hu0HpsA
Wsparciem dla kampanii reklamowej w telewizji, będą działania online i w social media oraz działania konkursowe, prowadzone również na antenie Radia ZET, mające zaangażować odbiorców marki do wspólnego kibicowania biało czerwonym.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma