Data publikacji: 2019-06-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem
Kategoria: BIZNES, Firma
CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o.
CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. Tematyka szkoleń obejmowała zagadnienia z zakresu komunikacji wewnętrznej w firmie, rozumianej jako całokształt relacji pomiędzy pracownikami i zespołami (klient wewnętrzny) oraz komunikacji z otoczeniem zewnętrznym. Szkolenia miały charakter analizy przypadków (case studies) odwołujący się do takich zagadnień jak:
Trudny klient
Błędy w komunikacji z klientem
Prolongata płatności
Obsługa skarg i reklamacji
Współpraca w zespole
Szkolenia przeprowadzone przez CCMS w maju 2019 są kontynuacją współpracy z La Lorraine Polska, która w ubiegłych latach obejmowała także szkolenia indywidualne w obszarze udoskonalania właściwych postaw menedżerskich i roli menedżera w zespole.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 070 003
mail: [email protected]
www.ccms.com.pl
www.facebook.com/ccms.polska
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma