Data publikacji: 2015-03-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ITP rozwija innowacje na rynku globalnym
Kategoria: BIZNES, Firma
ITP, polski lider w dostarczaniu dla medycyny estetycznej najnowszych technologii, rozszerza działalność w kraju i za granicą. Spółka stawia na badania i rozwój nad innowacyjnymi produktami.
ITP wprowadza na polski rynek najwyższej jakości, opatentowane technologie i rozwiązania dla medycyny estetycznej i wellness. W ciągu pięciu lat spółka zdobyła w tym segmencie pozycję lidera i z sukcesem rozpoczęła eksport własnych produktów za granicę.
Jako jedna z nielicznych polskich firm ITP skoncentrowała swoją strategię na innowacyjnych rozwiązaniach. Taki model działalności pozwolił na coroczne podwajanie skali działalności. Spółka rozpoczęła w ubiegłym roku produkcję własnej marki kosmoceutyków i wypełniaczy medycznych Neauvia, które sprzedaje do 17 krajów na całym świecie. ITP stała się także producentem urządzenia Zaffiro, renomowanej technologii wykorzystywanej w medycynie estetycznej.
– Nasze własne marki chcemy sprzedawać globalnie. Przywiązujemy dużą wagę do prac badawczych nad urządzeniami medycznymi. Sekcja Research & Development ITP skupia wybitnych specjalistów medycznych oraz inżynierów, którzy nieustannie poszukują nowych rozwiązań estetycznych, pracują nad innowacyjnymi technologiami – mówi Gabriele Drigo, prezes zarządu ITP S.A.
Jak szacuje członek zarzadu ITP S.A. Dominik Śliwowski, udział firmy w sprzedaży nowoczesnych urządzeń dla medycyny estetycznej na polskim rynku wynosi 40 proc. ITP spodziewa się w tym roku podwojenia przychodów na zagranicznych rynkach i zwiększenia sprzedaży produktów z kategorii wellness. Spółka prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami, wśród których znajdują się m.in. fundusze inwestycyjne i private equity.
Głównymi odbiorcami produktów ITP są gabinety i placówki medyczne. W 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność o segment wellness, stając się wyłącznym przedstawicielem włoskiej marki Technogym na polskim rynku. W ofercie Technogym znajduje się około tysiąca urządzeń skierowanych m.in. do klubów fitness, hoteli, szpitali i prywatnych klientów.
– Widzimy ogromny potencjał w rozwijaniu nowych linii produktów i wprowadzaniu na polski rynek innowacyjnych marek. W Polsce rośnie świadomość wellness, coraz więcej osób chce dbać o własny wygląd i sylwetkę i są one gotowe przeznaczać na to znaczące fundusze – mówi Dominik Śliwowski,.
Rynek medycyny estetycznej jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce i na całym świecie. Jak szacują eksperci, Polacy wydają już około miliarda złotych na zabiegi medycyny estetycznej. Wartość polskiego rynku urośnie w tym roku o ok. 15 proc. – 20 proc.
ITP S.A. została założona w 2007 roku. Od 2011 roku spółka koncentruje swoją działalność w branży medycyny i medycyny estetycznej. Obecnie ITP S.A. ma w swojej ofercie kilkanaście uznanych na światowym rynku marek i zatrudnia ponad 50 specjalistów. Działalność i profesjonalizm firmy zostały wielokrotnie docenione i nagrodzone. ITP S.A. została trzykrotnym laureatem rankingu Gazele Biznesu, organizowanym przez gazetę „Puls Biznesu”, oraz dwukrotnie uzyskała statuetkę Diamentu magazynu „Forbes”.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma