Wiadomości branżowe

ING rozdaje książki Jacka Walkiewicza za dopingowanie do działania

ING Bank Śląski został partnerem specjalnego wydania książki „Pełna MOC możliwości”, autorstwa Jacka Walkiewicza, cenionego trenera motywacji i psychologa. Do połowy września elektroniczną wersję książki można otrzymać bezpłatnie za zachęcenie znajomych do działania.ING Bank Śląski kontynuuje działania prowadzone w ramach kampanii „Albo realizujemy, albo snujemy”, w której razem z psychologiem Jackiem Walkiewiczem dopingował i motywował Polaków do osiągania celów i realizacji swoich planów. Teraz bank został partnerem specjalnego wydania książki Jacka Walkiewicza „Pełna MOC możliwości”, praktycznego poradnika jak wziąć życie w swoje ręce. Specjalna pomarańczowa edycja książki została wzbogacona o wyniki badania „Barometr ING: Realizujemy czy snujemy”, z którego wynika, że ponad dwie trzecie osób odkłada realizację ważnych dla nich rzeczy na później.Do połowy września na  przygotowanym na potrzeby kampanii serwisie

ING Bank Śląski został partnerem specjalnego wydania książki ?Pełna MOC możliwości?, autorstwa Jacka Walkiewicza, cenionego trenera motywacji i psychologa. Do połowy września elektroniczną wersję książki można otrzymać bezpłatnie za zachęcenie znajomych do działania.

ING Bank Śląski kontynuuje działania prowadzone w ramach kampanii ?Albo realizujemy, albo snujemy?, w której razem z psychologiem Jackiem Walkiewiczem dopingował i motywował Polaków do osiągania celów i realizacji swoich planów. Teraz bank został partnerem specjalnego wydania książki Jacka Walkiewicza ?Pełna MOC możliwości?, praktycznego poradnika jak wziąć życie w swoje ręce. Specjalna pomarańczowa edycja książki została wzbogacona o wyniki badania ?Barometr ING: Realizujemy czy snujemy?, z którego wynika, że ponad dwie trzecie osób odkłada realizację ważnych dla nich rzeczy na później.

Do połowy września na  przygotowanym na potrzeby kampanii serwisie www.dopnijswego.pl trwa akcja, w ramach której internauci mogą bezpłatnie otrzymać książkę  ?Pełna MOC możliwości? w formie e-booka.  Książka jest nagrodą za zdopingowanie znajomych do działania poprzez podzielenie się radami na Facebooku. W serwisie można także wziąć udział w quizie, który sprawdzi czy łatwo przychodzi nam realizowanie planów, zapoznać się ze wskazówkami jak iść do przodu oraz odpowiedziami Jacka Walkiewicza na pytania najczęściej zadawane przez internautów.

W kampanii medialnej ING Bank Śląski motywował Polaków do wzięcia spraw w swoje ręce mówiąc: ?Albo realizujemy, albo snujemy. Pożycz i dopnij swego?. W maju i czerwcu br. w telewizji emitowane były spoty, w których Jacek Walkiewicz oraz Marek Kondrat zachęcali Polaków do działania i realizacji swoich planów dając wskazówki m.in. jak radzić sobie ze strachem, czy warto zawracać w połowie drogi lub dlaczego innym udaje się dopiąć swego. Spoty są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.

Jacek Walkiewicz jest trenerem motywacji, inspirującym mówcą, autorem książek, członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 20 lat specjalizuje się w szkoleniach z rozwoju umiejętności osobistych i zawodowych.

A to już wiesz?  Baltic Ceramics z pozytywnym wynikiem testów produkcyjnych


dostarczył infoWire.pl

Źródło ING BANK ŚLĄSKI S.A.. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy