Biznes Firma

Humanizm w contact center is not dead

Humanizm w contact center is not dead
Biuletyn Obsługi Klienta objął patronatem medialnym tegoroczne edycje konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka. W pierwszym, tegorocznym wydaniu Biuletynu publikujemy wywiad z przedstawicielem Organizatora – Marcinem Sosnowskim, Dyrektorem Obszaru Contact Center

Data publikacji: 2019-02-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Humanizm w contact center is not dead
Kategoria: BIZNES, Firma

Biuletyn Obsługi Klienta objął patronatem medialnym tegoroczne edycje konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka. W pierwszym, tegorocznym wydaniu Biuletynu publikujemy wywiad z przedstawicielem Organizatora – Marcinem Sosnowskim, Dyrektorem Obszaru Contact Center SMB.

Humanizm w contact center is not dead BIZNES, Firma - Biuletyn Obsługi Klienta objął patronatem medialnym tegoroczne edycje konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka. W pierwszym, tegorocznym wydaniu Biuletynu publikujemy wywiad z przedstawicielem Organizatora – Marcinem Sosnowskim, Dyrektorem Obszaru Contact Center SMB.

Biuletyn Obsługi Klienta objął patronatem medialnym tegoroczne edycje konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka. W pierwszym, tegorocznym wydaniu Biuletynu publikujemy wywiad z przedstawicielem Organizatora – Marcinem Sosnowskim, Dyrektorem Obszaru Contact Center SMB. 

Założenia i kryteria oceny w konkursach są systematycznie – z roku na rok, modyfikowane. Muszą bowiem odpowiadać najnowszym i najlepszym praktykom rynkowym. Nowością w przypadku Telemarketera Roku jest pojawienie się specjalnej kategorii „chat”, która odzwierciedla aktualne potrzeby w zakresie wykorzystywania kanałów komunikacji z klientami. W konkursie Złota Słuchawka pojawiły się natomiast dwie nowe kategorie – Najlepszy Zespół Konsultantów Contact Center oraz Najlepszy Zespół Wspierający Contact Center. Pozwoli to na osobną ocenę projektów zespołów o  różnej specyfice pracy. W konkursie zostanie także w tym roku przyznana nagroda specjalna – Najleprzy PraCCodawca. Marcin Sosnowski odnosi się także do coraz silniejszych na rynku trendów i towarzyszących im dyskusji na temat automatyzacji i wykorzystania sztucznej inteligencji – „…nadal, w dającej się przewidzieć przyszłości, to człowiek odpowiadał będzie za relacje, intencje, a także na przykład sposób wykorzystania tej nowej technologii. Będziemy więc promować tych, który udowadniają, że humanizm w cc is not dead…”

W Biuletynie poświęcamy też uwagę zagadnieniom audytowania i zarządzania. Staramy się m.in. odpowiedzieć na pytanie, dlaczego warto skorzystać z audytów zewnętrznych. Natomiast nowe regulacje w zakresie ochrony danych osobowych, wynikające z RODO to kolejny temat, który jak pokazuje praktyka, będzie jeszcze długo dyskutowany. Niektóre pytania pozostają nadal bez odpowiedzi, a zastosowane rozwiązania budzą wątpliwości.

A to już wiesz?  GK RAFAMET podsumowuje I półrocze 2020 roku i pokazuje znakomity lipiec!

Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: [email protected]

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected]  

 

www.facebook.com/BOK.customercare

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Humanizm w contact center is not dead BIZNES, Firma - Biuletyn Obsługi Klienta objął patronatem medialnym tegoroczne edycje konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka. W pierwszym, tegorocznym wydaniu Biuletynu publikujemy wywiad z przedstawicielem Organizatora – Marcinem Sosnowskim, Dyrektorem Obszaru Contact Center SMB.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy