Biznes Firma

Hochland włączy się w 25. Finał WOŚP

Hochland włączy się w 25. Finał WOŚP
Już wkrótce w Polskę wyruszy foodtruck sprzedający kanapki z serami Hochland. Dochód ze sprzedaży kanapek przekazany Fundacji

Data publikacji: 2016-10-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hochland włączy się w 25. Finał WOŚP
Kategoria: BIZNES, Firma

Już wkrótce w Polskę wyruszy foodtruck sprzedający kanapki z serami Hochland. Dochód ze sprzedaży kanapek przekazany Fundacji WOŚP.

Hochland włączy się w 25. Finał WOŚP BIZNES, Firma - Już wkrótce w Polskę wyruszy foodtruck sprzedający kanapki z serami Hochland. Dochód ze sprzedaży kanapek przekazany Fundacji WOŚP.

Już 15. stycznia 2017 r. po raz kolejny zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Hochland zaangażował się w akcję, pomagając w ogólnopolskim zbieraniu środków dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom. Już wkrótce w Polskę wyruszy foodtruck sprzedający kanapki z serami Hochland. Dochód ze sprzedaży kanapek przekazany Fundacji WOŚP. Na opakowaniach serów Hochland „Na Gorąco” znajdzie się logo Orkiestry.

Serowy foodtruck Hochland będzie odwiedzać miasta w całej Polsce. W jesienno-zimowym otoczeniu, podczas imprez i koncertów, w kurortach zimowych i na stokach narciarskich serwowane będą kanapki z serkami Hochland „Na gorąco!”, ale także pozostałymi serami topionymi i żółtymi z portfolio Hochland. Wszysycy fani, którzy kupią wyśmienite przekąsk z foodtrucka przyczynią się do wsparcia Fundacji WOŚP. Szczegóły na profilu FB „Hochland – To jest pyszne!”.

Gorące wsparcie Hochland nie może odbyć się bez serów „Na gorąco!”. Te wyjątkowo smaczne sery do zapiekania z pewnością trafią w gusta wszystkich uczestników zaplanowanych imprez i koncertów. Pyszne plastry oraz duża ilość dodatków sprawiają, że Hochland „Na gorąco!” mają intensywny zapach i bogaty smak. Jeden plaster wystarczy, żeby przygotować wyrazistego i smacznego tosta zaledwie w kilka minut! Linia produktów jest dostępna w urozmaiconych,  popularnych i lubianych wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili.

Produkty z oferty Hochland zawsze były i pozostają blisko konsumentów. Towarzyszą im na co dzień, pomagają szybko przygotować pyszne posiłki i są wszędzie tam, gdzie dzieje się coś inspirującego i dobrego! Dlatego dzięki plastrom „Na gorąco!” oraz akcji z foodtruckiem – łącząc przyjemne z pożytecznym – Hochland w oryginalny sposób wesprze 25. Finał WOŚP.  Pieniądze zbierane podczas Finału zostaną przeznaczone na zakup urządzeń medycznych dla oddziałów ogólnopediatrycznych oraz zapewnienie godnej opieki medycznej seniorów.

A to już wiesz?  Jak i z jakim skutkiem zmieniają się polskie firmy IT?

Zaangażowanie Hochland w 25. Finał WOŚP będzie komunikowane w całej Polsce. Na opakowaniach serków Hochland "Na gorąco!" pojawią się specjalne oznaczenia z charakterystycznym logo Fundacji. Oprócz tego, w listopadzie w prasie branżowej zaplanowano  kampanię reklamową, a następnie przewidziana jest kampania w telewizji, prasie, kinie, internecie, komunikacja POS oraz działania PR.

Za kreację odpowiada Just, za produkcję spotu Grasp Group, zakupem mediów zajęły się Zenith, Grasp Group i Media Republic, projekt foodtrucka prowadzi K&Y, a działania PR koordynuje Quality PR.

 

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Dziś sprzęt zakupiony przez WOŚP jest podstawą nowoczesnego wyposażenia wszystkich szpitali, w których leczy się dzieci w Polsce. Do tej pory Fundacja zebrała i przeznaczyła na wsparcie dla szpitali ponad 720 mln złotych.

 

Hochland Polska należy do Grupy Hochland, której centrala – spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech, zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Firma Hochland jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych, przyczyniła się istotnie do rozwoju rynku mleczarskiego w Polsce, wykreowała szereg nowych kategorii, rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami wpływając na zmiany nawyków żywieniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – Hochland, Almette, Valbon.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hochland włączy się w 25. Finał WOŚP BIZNES, Firma - Już wkrótce w Polskę wyruszy foodtruck sprzedający kanapki z serami Hochland. Dochód ze sprzedaży kanapek przekazany Fundacji WOŚP.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy