Data publikacji: 2018-06-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hash.fm: Generacja Z ma tę apkę w małym palcu, a Ty nadal nic o niej nie wiesz.
Kategoria: LIFESTYLE, Finanse
Hash.fm, największa agencja influencer marketingu w Polsce, po raz kolejny jako pierwsza opracowała raport dotyczący nowej aplikacji w świecie social mediów – Musical.ly. Dowiedz się jaki potencjał skrywa ta platforma, kto i w jaki sposób z niej korzysta oraz za co ją pokochał.
Hash.fm:Generacja Z ma tę apkę w małym palcu, a Ty nadal nic o niej nie wiesz.
Jaki potencjał tkwi w Musical.ly? – raport.
Hash.fm, największa agencja influencer marketingu w Polsce, po raz kolejny jako pierwsza opracowała raport dotyczący nowej aplikacji w świecie social mediów. Po pierwszym rankingu Snapchata przyszedł czas na Musical.ly, bez którego tysiące polskich nastolatków nie potrafi wyobrazić sobie dnia. Pierwszy raz słyszysz tę nazwę? Fatalnie, tym bardziej jeżeli chcesz dotrzeć z komunikacją do grupy < 18. rok życia. Z raportu przygotowanego przez Hash.fm dowiesz się, jak wielki potencjał skrywa ta platforma, kto i w jaki sposób z niej korzysta oraz za co ją pokochał. Najpopularniejsi użytkownicy apki mają na swoim koncie już ponad milion fanów. Czyżby nastała era „musera”? Smutne selfie millenialsówCzym jest aplikacja, na punkcie której oszalały setki tysięcy nastolatków, a której obsługa przysparza niemałych problemów samym millenialsom? Z pomocą wychodzi Hash.fm, który po raz kolejny jako pierwszy publikuje raport, przybliżając wszystkim nieznany świat Musical.ly.„Mówiąc o Musical.ly powinniśmy wyobrazić sobie hybrydę Snapchata ze Spotify wraz z potężnym narzędziem do montażu i platformą społecznościową zamkniętą w smartfonie.”– wyjaśnia Konrad Traczyk, założyciel i CEO Hash.fm. Dzięki aplikacji mobilnej za pomocą kilku kliknięć możemy stworzyć krótkie materiały wideo i zmiksować je z muzyką. Efektem pracy możemy podzielić się ze znajomymi używając do tego różnych kanałów. To wszystko. Prostota działania, dynamika oraz mobilność aplikacji w połączeniu z ulubioną muzyką nastolatków pozwoliły Musical.ly skupić wokół aplikacji ponad 240 milionów użytkowników na całym świecie. Poza Chinami aplikacja znalazła rzesze odbiorców w Stanach, Kanadzie, Indiach oraz Europie – w szczególności w Niemczech i Włoszech.
Milionowi Top MuserzyMusical.ly to pierwsza platforma społecznościowa prawdziwie angażująca tak młodych użytkowników. Dlatego też nadążając za nimi, aplikacja jest równie dynamiczna jak jej odbiorcy – kipi życiem i ciągle ewoluuje. Hash.fm we współpracy z polskimi „muserami” opracował jedyny ranking topowych gwiazd platformy, na których musicale czekają każdego dnia setki tysięcy nastolatków. Pierwsza trójka Top Muserów to Kinga Sawczuk, Dominik Rupiński i Lena Kociszewska, których konto każdego z nich śledzi ponad milion fanów. Potęga Generacji ZMusical.ly jest jak jej użytkownicy – dynamiczne, różnorodne, ewoluujące. Dynamizm aplikacji umożliwia użytkownikowi prostą i błyskawiczną konsumpcję ogromu treści. Krótkie, nawet kilkusekundowe materiały wystarczą, by zaciekawić, wywołać emocje, przy czym nie znudzić odbiorcy. Podczas gdy większość marketerów dopiero co dowiedziało się o istnieniu Musical.ly, to część tych stale śledzących trendy może pochwalić się już pierwszymi efektami zakończonych kampanii na tej platformie. Agencja Hash.fm zrealizowała ostatnio kampanie m.in. dla największych marek FMCG na rynku oraz instytucji takich jak Rzecznik Praw Dziecka. „Podczas kampanii dla RPD, pod hasztagiem #StopSzkolnejAgresji powstało ponad 16 tys. publikacji, które szacuje się, że wygenerowały ponad 10 mln wyświetleń. Wynik ten jasno pokazuje z jak ogromnym zaangażowaniem mamy do czynienia, mówiąc o użytkownikach Musical.ly. To potężny potencjał marketingowy platformy. Hash.fm jest w stałym kontakcie z „muserami”, dzięki czemu na bieżąco czerpiemy z ich insightów, co z kolei przekłada się na wysoką skuteczność przygotowywanych przez nas kampanii dla marek.Kanały muserów – influencerów tej platformy - nie są jeszcze tak wyeksploatowane reklamowo jak np. te Youtuberów czy Instagramerów. To nowa fala liderów opinii w pełni autentycznych dla swojej grupy docelowej.”–mówi Konrad Traczyk.Musical.ly śmiało walczy o swoją pozycję w świecie social mediów i przyciąga influencerów znanych z innych platform: YouTuberów, Instagramerów, Snapchatterów, tym samym powoli stając się młodszym bratem YouTube’a. Raport o ulubionej aplikacji nastolatków Musical.ly dostępny jest na stronie: http://musically.hash.fm---Hash.fm to pierwsza w Polsce agencja Influencer Marketingu z wypracowanymi autorskimi metodami efektywnej współpracy z liderami opinii w internacie. Programy ambasadorskie, Influencer marketing inbox czy FAMEshop to tylko kilka z możliwości. Podejście do Influencerów daleko wykracza poza tych szeroko znanych i działających na Youtubie – Hash realizuje tez kampanie z celebrytami, gwiazdami sportu i e-sportu, rysowniakmi, tatuatorami, wydawcami treści w Internecie, ale też unikatowymi influencerami, którzy tworzą kategorię samą w sobie, jeśli tylko pasują do celów kampanii. Agencja strategicznie obsługuje już drugi rok cały Influencer Marketing dla IKEA, Pandora czy Lidl.źródło: Biuro PrasoweZałączniki:Hashtagi: #LIFESTYLE #Finanse