Biznes Firma

Fubloo – personal branding dla menedżerów

Fubloo – personal branding dla menedżerów
Nowość na rynku benefitów pracowniczych Fubloo – personal branding dla

Data publikacji: 2018-11-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fubloo – personal branding dla menedżerów
Kategoria: BIZNES, Firma

Nowość na rynku benefitów pracowniczych Fubloo – personal branding dla menedżerów

Fubloo – personal branding dla menedżerów BIZNES, Firma - Nowość na rynku benefitów pracowniczych Fubloo – personal branding dla menedżerów

Na rynku pojawił się nowy rodzaj benefitu dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy oprócz dostępnych już dodatków pozapłacowych oczekują od swoich pracodawców czegoś więcej. To z myślą o ich oczekiwaniach w obszarze rozwoju i budowania marki osobistej, a także w odpowiedzi na potrzeby organizacji poszukujących benefitu pozwalającego wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku pracy powstało Fubloo. Usługa pozwala zaoferować zatrudnionym szeroki zakres działań umożliwiających skuteczne dzielenie się wiedzą, budowanie i umacnianie pozycji eksperckiej przy jednoczesnym minimalnym zaangażowaniu zasobów – czasu i pracy własnej pracowników. Fubloo jest wyjątkowym benefitem dla firm, które dbają o największe posiadane aktywo – ekspertów, a którzy mogą pozytywnie wpływać na wizerunek organizacji i jej pozycjonowanie na rynku.

Na rynku pracy pracowników coraz trudniej jest zatrzymać w organizacji prawdziwe talenty – ekspertów, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem budują wizerunek firmy i jej pozycję w branży. Coraz trudniej też sprostać oczekiwaniom zatrudnionych, którzy oprócz dostępnego wachlarza świadczeń pozapłacowych oczekują czegoś więcej, skupiając się jednocześnie na własnym rozwoju i możliwości budowania marki osobistej. Dla wielu menedżerów średniego i wyższego szczebla zaangażowanych w codzienną pracę to ich zadania są priorytetem i wielokrotnie są wręcz przeładowani obowiązkami zawodowymi, a budowanie marki własnej staje się kwestią drugorzędną, choć często spada na jeszcze dalszy plan. Mają oni jednak świadomość, że gdyby nie brak czasu, mogliby z sukcesem zaznaczać swoją pozycję na rynku, a przy okazji budować również wizerunek organizacji, w której są zatrudnieni.

Dlaczego Fubloo?

Na rynku pojawił się jednak nowy benefit pracowniczy, który firmy mogą zaoferować swoim pracownikom, czerpiąc z tego obopólne korzyści. Fubloo to odpowiedź na rosnące oczekiwania zatrudnionych i potrzebę firm poszukujących benefitu pozwalającego wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku pracy. Pozwala zaoferować zatrudnionym możliwość prezentacji ich wiedzy, budowanie ich pozycji jako ekspertów bez konieczności znacznego zaangażowania ich w cały proces. Dzięki usłudze organizacje dbające o lojalność i rozwój pracowników mogą oddać w ręce specjalistów, zajmujących się budowaniem wizerunku firm i osób od kilkunastu już lat, szereg działań wpływających na pozycjonowanie i wzrost rozpoznawalności marki osobistej zatrudnionych oraz, a przy okazji także marki i wizerunku organizacji. Zaoferowanie możliwość skorzystania z usługi to dla organizacji działanie employer branding’owe, wyjątkowy benefit pracowniczy oraz narzędzie komunikacji i budowania wizerunku na rynku.

A to już wiesz?  Q1 to preludium tegorocznych działań – KiK podsumowuje pierwsze miesiące 2019 r

Co w ramach benefitu?

Firm decydująca się na zaoferowanie swoim menedżerom Fubloo może liczyć na wieloaspektowe i wielokanałowe dbanie o wizerunek specjalistów i menedżerów. Wachlarz działań jest rozbudowany i to sami zainteresowani decydują, z których z nich chcieliby skorzystać. Możliwe jest m.in.:

przygotowywanie materiałów eksperckich na podstawie stworzonych wcześniej list tematów oraz ich dystrybucja w mediach – polskich i zagranicznych
aranżowanie obecności na wydarzeniach i ważnych spotkaniach
prowadzenie profili osobistych w mediach społecznościowych – LinkedIn, Twitter
przygotowywanie do wystąpień publicznych – stworzenie i korekta prezentacji, czy szkolenia z wystąpień publicznych
prowadzenie bloga osobistego
ale również w przypadku wystąpienia takiej konieczności doraźne wsparcie eksperta w obszarze umiejętności miękkich – trenera z wieloletnim doświadczeniem.

Dzisiejszy rynek pracy nie pozostawia wyboru pracodawcom walczącym o najlepszych specjalistów. Muszą być oni coraz bardziej konkurencyjni i wyróżniać się nie tylko nieskazitelną opinią czy najlepszą ofertą zatrudnienia, ale również innymi elementami – w tym zakresem świadczeń pozapłacowych. Zatrudnieni oczekują od nich coraz więcej również w obszarze własnego rozwoju i budowania swojej marki. Zaoferowanie benefitu, który przynosi szereg obopólnych korzyści w obszarze wizerunkowo-komunikacyjnym, to idealne rozwiązanie dla świadomych organizacji zatrudniających wartościowych pracowników, dla których budowanie pozycji eksperta to ważny aspekt zawodowy. I choć rotacja talentów jest dla wielu organizacji nie lada wyzwaniem, te które zadbają o ich wieloaspektową lojalność, również ich własną markę, mogą liczyć nie tylko na ich skuteczne zatrzymanie w strukturach firmy, ale przede wszystkim ich zaangażowanie, a przy okazji również budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i komunikowanie działalności firmy na rynku – mówi Diana Stachera, pomysłodawczyni usługi Fubloo, ekspert ds. komunikacji i budowania wizerunki firm i osób prywatnych z wieloletnim doświadczeniem.        

Fubloo zostało stworzone przez specjalistów agencji JJ Communications, którzy od kilkunastu lat zajmują się budowaniem wizerunku i komunikacją firm oraz ekspertów (personal branding) i specjalizują się w obsłudze podmiotów związanych z rynkiem pracy, ekonomią cyfrową, edukacją oraz marketingiem i branżą retail.

A to już wiesz?  Narzędzia do walki z kryzysem

Więcej na: fubloo.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Fubloo – personal branding dla menedżerów BIZNES, Firma - Nowość na rynku benefitów pracowniczych Fubloo – personal branding dla menedżerów
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy