Aktualności

EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami

EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami
EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami – Informacja prasowa INFORMACJA PRASOWA 9 czerwca 2022 r. EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami

EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami – Informacja prasowa

INFORMACJA PRASOWA
9 czerwca 2022 r.

EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami

Lider polskiego rynku akceptacji kart płatniczych udostępnia przedsiębiorcom innowacyjną usługę umożliwiającą im usprawnienie obsługi kontaktów z klientami oraz przyjmowania od nich terminowych płatności. Automatyzując zadania związane z korespondencją, wysyłką wezwań do zapłaty i rozliczaniem wpływających należności, EVO Collect pozwala lepiej zarządzać budżetem firmy oraz oszczędzać czas tracony dotąd na przypominanie klientom o zaległych płatnościach. Usługa sprawdzi się wszędzie tam, gdzie klienci wnoszą regularne lub powtarzające się opłaty za towary i usługi.

EVO Collect to dostępne za pośrednictwem strony www narzędzie pomagające przedsiębiorcom usprawnić zarządzanie sprawami związanymi z przyjmowaniem różnego rodzaju płatności od klientów i kontrahentów. Po aktywacji usługi użytkownik zyskuje możliwość tworzenia i profilowania listy swoich klientów, przypisywania ich do określonych grup i łatwego generowania różnego rodzaju raportów oraz zarządzania informacjami o historii dokonanych przez nich wpłat, a także aktualnym stanie należności, które pozostają do uregulowania. Korzystając z kreatora korespondencji e-mail, może tworzyć i automatycznie wysłać swoim dłużnikom cykliczne przypomnienia o zaległościach. Ich adresaci wraz z treścią przypomnienia otrzymają też wygenerowany przez usługę link do wygodnej płatności elektronicznej, którą mogą zrealizować za pomocą internetowej bramki płatniczej eService.

EVO Collect zalicza się do unikalnych na polskim rynku narzędzi pozwalających przedsiębiorcom, a także osobom prowadzącym np. zbiórki składek, na wygodne i dające dużą oszczędność czasu zarządzanie przyjmowanymi należnościami. Automatyzując przegląd informacji o oczekujących i przyjętych płatnościach oraz obsługę korespondencji z klientami, pozwala zaoszczędzić wiele czasu traconego zwykle na telefony czy wiadomości przypominające o nieuregulowanych rozliczeniach. To łatwe w użyciu rozwiązanie, które świetnie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie przyjmuje się różnego rodzaju płatności cykliczne – mówi Joanna Seklecka, prezes Zarządu eService.

A to już wiesz?  Wzrost cen komplikuje realizację rozpoczętych inwestycji i prowadzenie działalności. Firmy mogą korzystać z pożyczki antyinflacyjnej ARP

Użytkownik EVO Collect może dla każdego swojego klienta stworzyć indywidualny „rachunek”, pozwalający na rozliczanie salda jego należności i jednocześnie mogący służyć jako automatycznie generowane żądanie płatności za produkt, usługę, czy opłatę za określony okres (tydzień, miesiąc lub opłatę jednorazową) – np. abonament miesięczny za usługę czy czesne za szkołę.

Usługa została opracowana przez irlandzką spółkę BOiPA, należącą tak jak eService do międzynarodowej grupy EVO International. Przed uruchomieniem na rynku polskim, usługa pomyślnie przeszła pilotaż zorganizowany dla wybranych klientów przez jej polskiego operatora – eService.

***

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. (www.eservice.pl), jest liderem polskiego rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych. Od ponad 20 lat umożliwia niezawodne przyjmowanie płatności bezgotówkowych w mobilnych i stacjonarnych punktach usługowych, sklepach oraz sieciach handlowych. Jest także dostawcą nowoczesnej bramki płatniczej oraz rozwiązań dla eCommerce i mCommerce. Jako jedyna firma polskiej branży płatniczej, gwarantuje bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość świadczonych usług, regularnie potwierdzaną Certyfikatem TUV ISO 9001 oraz PCI P2PE. Jej wyróżnikiem jest także największa w kraju – własna sieć serwisowa oraz czynne 24 godziny na dobę Centrum Obsługi Akceptanta, obsługujące klientów z Polski i 11 zagranicznych rynków, na których działa. eService wspiera popularyzację płatności bezgotówkowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, jednostkach samorządu terytorialnego oraz instytucjach publicznych. Dzięki specjalnej ofercie, którą udostępnia w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego – Polska Bezgotówkowa, jest w nim jednym z najchętniej wybieranych dostawców usług.

eService jest liderem polskiego rynku akceptacji kart płatniczych i największym agentem rozliczeniowym w Europie środkowej.

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o., jest częścią notowanej na NASDAQ grupy EVO Payments International (66 proc.) oraz PKO Banku Polskiego (34 proc).

A to już wiesz?  Gdyński port notuje rekordowy ruch mimo pandemii. W tym roku ruszy nowy terminal do obsługi promów, a planowane są już kolejne wielkie inwestycje

EVO Payments, Inc. (NASDAQ: EVOP) jest wiodącym dostawcą technologii płatniczych i usług
dostępnych w ponad 150 walutach, na ponad 50 rynkach świata. EVO oferuje szereg innowacyjnych,
niezawodnych i bezpiecznych rozwiązań płatniczych dla przedsiębiorców, od małych i średnich
przedsiębiorstw po międzynarodowe firmy i organizacje. Jako w pełni zintegrowany agent rozliczeniowy i procesor płatności, EVO zapewnia konkurencyjne rozwiązania, które promują rozwój biznesu, zwiększają lojalność klientów oraz zwiększają bezpieczeństwo przetwarzanych danych.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy