Biznes Firma

Ekspansja sieci SUBWAY® nabiera tempa

Ekspansja sieci SUBWAY® nabiera tempa
Sieć SUBWAY® dąży do tego, aby zostać numerem jeden pod względem otwartych restauracji i obsługi klienta na każdym rynku na którym jest obecna, także w

Data publikacji: 2014-09-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekspansja sieci SUBWAY® nabiera tempa
Kategoria: BIZNES, Firma

Sieć SUBWAY® dąży do tego, aby zostać numerem jeden pod względem otwartych restauracji i obsługi klienta na każdym rynku na którym jest obecna, także w Polsce.

Ekspansja sieci SUBWAY® nabiera tempa BIZNES, Firma - Sieć SUBWAY® dąży do tego, aby zostać numerem jeden pod względem otwartych restauracji i obsługi klienta na każdym rynku na którym jest obecna, także w Polsce.

Nie dalej jak 5 września br. sieć SUBWAY® informowała o otwarciu kolejnego lokalu w Olsztynie, a już ruszyła następna restauracja tej sieci franczyzowej znajdująca się w ścisłym centrum Warszawy. Łącznie z lokalem w podwarszawskiej Podkowie Leśnej, będą to trzy nowe restauracje działające pod szyldem tej marki, otwarte w ciągu zaledwie jednego miesiąca.

Obecna na polskim rynku zaledwie od 2000 roku, amerykańska sieć słynąca z sandwiczy w kształcie łodzi podwodnej, zdążyła otworzyć już ponad 85 lokali w całym kraju. Kolejne otwarcia i ciągłe poszerzanie oferty mają umocnić pozycję sieci oraz zapewnić jej franczyzobiorcom stały wzrost klientów.

Warszawskie Śródmieście

Nowa restauracja SUBWAY® mieści się przy ul. Zgody 9 i jako pierwsza w Warszawie urządzona jest w stylu Metropolitan Decor. To świeżo wprowadzony do Europy wystrój wnętrz tej sieci, który łączy w sobie elementy klasycznego dla tej marki projektu z nowoczesnymi rozwiązaniami dekoracyjnymi. Wygląd nowej restauracji nawiązuje do ciepłych, ceglanych pomieszczeń.

Otwarcie lokalu odbyło się 11 września br. Jego właścicielka, Agnieszka Dołęgowska, po raz pierwszy została franczyzobiorcą tej sieci. Restauracja o powierzchni 91,66 mkw. zajmuje miejsce w samym sercu Warszawy, w pobliżu otwierającej się niebawem ul. Świętokrzyskiej.

„Właśnie w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych, powstała pierwsza w Polsce restauracja sieci SUBWAY®. Obecnie w stolicy mieści się 27 restauracji naszej marki. Dotychczasowy rozwój sieci pozwala nam optymistycznie patrzeć w przyszłość i koncentrować się zarówno na  miastach, w których już jesteśmy, jak i na nowych, mniejszych miejscowościach” – mówi Michał Dorszewski, regionalny agent ds. rozwoju sieci.

A to już wiesz?  Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Miasto-ogród

Lokalizacja wybrana dla następnego punktu tej sieci jest trochę bardziej nietypowa. Podkowa Leśna, należąca do aglomeracji warszawskiej, określana jest tytułem „miasto-ogród”. To termin określający koncepcję miasta satelickiego, czyli osiedla oddalonego od centrum aglomeracji i charakteryzującego się niską zabudową ze znacznym udziałem terenów zielonych.

Otwarcie pierwszej restauracji SUBWAY® w tym mieście, w działającej od roku Galerii Podkowa,  zaplanowane jest na drugą połowę września i będzie to jedyny punkt gastronomiczny w tym centrum handlowym. Lokal zajmie powierzchnię 38,64 mkw., a jego wystrój wnętrza będzie zgodny z tradycyjnym dla tej sieci projektem Tuscany II. Sławomir Dąbrowski, właściciel nowopowstającej restauracji, uważa, że ten styl najlepiej prezentuje się w wybranej przez niego lokalizacji. Debiut jego restauracji będzie również jego własnym debiutem w roli franczyzobiorcy tej marki.

Sieć restauracji SUBWAY® jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią franczyzową na świecie z restauracjami szybkiej obsługi. W chwili obecnej liczy ponad 42 tys. restauracji w 107 krajach i wciąż się rozrasta. Sieć dąży do tego, aby zostać numerem jeden pod względem otwartych restauracji i obsługi klienta na każdym rynku na którym jest obecna, także w Polsce. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ekspansja sieci SUBWAY® nabiera tempa BIZNES, Firma - Sieć SUBWAY® dąży do tego, aby zostać numerem jeden pod względem otwartych restauracji i obsługi klienta na każdym rynku na którym jest obecna, także w Polsce.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy