Informacja prasowa
Warszawa, 22.03.2021 r.
SuperGrosz rusza z kampanią telewizyjną. „Dobry zwyczaj – tak pożyczaj!”
Marka szybkich pożyczek online, SuperGrosz startuje z kampanią telewizyjną, która potrwa do 18 kwietnia br. Najnowsza oferta będzie reklamowana w kluczowych kanałach informacyjnych z uwzględnieniem stacji tematycznych.
SuperGrosz należy do spółki AIQLabs. Zaawansowany FinTech dostarcza zoptymalizowane rozwiązania finansowe dla branży consumer finance.
W portfolio firmy znajduje się również między innymi „Kupuj Teraz – zapłać później”, czyli marka odroczonych płatności. Kampania telewizyjna będzie realizowana pod hasłem „Dobry zwyczaj – tak pożyczaj!”. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu AIQLabs wspólnie z White Paper Agency.
W najnowszej kampanii eksponujemy benefity wynikające z korzystania z naszych usług.
Przed nami kolejne święta, ale już teraz zauważamy wzmożony ruch wśród konsumentów. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, zwiększyliśmy kwotę pożyczki oraz wydłużyliśmy okres kredytowania, dzięki czemu możemy zaoferować pożyczkę z prowizją już od 2% miesięcznie, szybko, bez wychodzenia z domu i zbędnych formalności – mówi Marta Fila, Marketing Manager w AIQLabs, do której należy marka SuperGrosz.
Kampania potrwa niemal miesiąc, do 18 kwietnia. Dedykowany spot, który skupia się na ofercie z prowizją od 2% miesięcznie, będzie emitowany na wybranych antenach Telewizji Polskiej, TVN oraz Polsatu.
***
SuperGrosz jest jedną z marek należących do AIQLabs, działającego w branży consumer finance od 2015 r. Wyspecjalizowana jednostka FinTech oparta na innowacyjnym procesie zarządzania i modelowania ryzyka.
Dzięki zaawansowanej technologii i algorytmom uczenia maszynowego, ma bardzo niski wskaźnik strat oraz wysokiej jakości portfolio. Wypełnia lukę na rynku usług szybkich pożyczek, stanowiąc alternatywę dla portfela tradycyjnych instytucji finansowych pod względem kosztów i elastyczności płatności.
Więcej informacji:
aiqlabs.pl/
supergrosz.pl/