Data publikacji: 2017-03-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: COSTA COFFEE z certyfikatem I Love My Job. Winner 2017
Kategoria: BIZNES, Firma
14 lutego br., podczas Gali organizowanej przez Employer Branding Institute, COSTA COFFEE otrzymała wyróżnienie I Love My Job. Winner 2017
14 lutego br., podczas Gali organizowanej przez Employer Branding Institute, COSTA COFFEE otrzymała wyróżnienie I Love My Job. Winner 2017. Tym samym znalazła się w gronie 7 pracodawców, którzy jako pierwsi mogą pochwalić się tytułem, przyznawanym firmom szczególnie dbającym o przyjazną i angażującą atmosferę pracy. Laureaci zostali wyłonieni na drodze zewnętrznego audytu, sprawdzającego ponad sto wewnętrznych procesów personalnych.
W audycie przeanalizowano wyniki efektywności i narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi, co pozwoliło odpowiedzieć na pytanie czy i jak dana organizacja dba o swoich pracowników w całym procesie zatrudnienia. Przeprowadzone badanie potwierdziło, że pracownicy COSTA COFFEE mogą liczyć nie tylko na przyjazny proces rekrutacji i wsparcie dla mam powracających do pracy, ale też ofertę dopasowaną do ich potrzeb, programy wspierające różnorodność zatrudnienia oraz wyróżniający się pakiet benefitów.
– Dla nas COSTA COFFEE to znacznie więcej niż tylko miejsce pracy, to przede wszystkim ludzie, którzy swoim zaangażowaniem i optymizmem wpływają na efekt końcowy, czyli zadowolenie naszego klienta. Dlatego zależy nam na tym, aby budować wspierającą i pozytywną atmosferę, która umożliwia rozwijanie skrzydeł naszym baristom, jak również zespołowi centrali COSTA COFFEE Polska. Wyróżnienie I Love My Job Winner 2017, premiując nasze rozwiązania, jest dla nas jednocześnie sygnałem, że idziemy w dobrym kierunku ‒ mówi Michał Rudnicki, Dyrektor ds. HR, COSTA COFFEE Polska.
Audyt został zrealizowany w ramach drugiej odsłony kampanii społecznej PracujęboLubie.pl, do której COSTA COFFEE dołączyła w listopadzie 2016 r. Misją akcji jest inspirowanie do podejmowania pracy, która sprawia przyjemność i przynosi satysfakcję oraz wskazywanie miejsc, które sprzyjają realizacji tego założenia. Pierwszy etap komunikacji akcji dotarł do ponad 6 mln Polaków. Zespół COSTA COFFEE, największej w Polsce sieci kawiarni reprezentowali Aleksandra Perz – trener HR, która szkoli nowych pracowników, Agata Wiktorowicz – kierownik dwóch kawiarni oraz Jakub Piłatkowski – barista.
Profil Costa Coffee można prześledzić na stronie kampanii http://pracujebolubie.pl/costacoffee/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma