Biznes Firma

CCMS w jury konkursu Złota Słuchawka

CCMS w jury konkursu Złota Słuchawka
Konkurs Złota Słuchawka, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB promuje najlepsze praktyki w obsłudze klienta związane z zarządzaniem call i contact center. Sylwester Kućmierowski, CCMS, zasiada w jury tegorocznej edycji

Data publikacji: 2017-03-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CCMS w jury konkursu Złota Słuchawka
Kategoria: BIZNES, Firma

Konkurs Złota Słuchawka, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB promuje najlepsze praktyki w obsłudze klienta związane z zarządzaniem call i contact center. Sylwester Kućmierowski, CCMS, zasiada w jury tegorocznej edycji Konkursu.

CCMS w jury konkursu Złota Słuchawka BIZNES, Firma - Konkurs Złota Słuchawka, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB promuje najlepsze praktyki w obsłudze klienta związane z zarządzaniem call i contact center. Sylwester Kućmierowski, CCMS, zasiada w jury tegorocznej edycji Konkursu.

Konkurs  Złota Słuchawka, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB promuje najlepsze praktyki w obsłudze klienta związane z zarządzaniem call i contact center. Sylwester Kućmierowski,  CCMS,
zasiada w jury tegorocznej edycji Konkursu.

Do konkursu zgłaszane są projekty w 3 kategoriach:

Doskonalenie organizacji – wewnętrzne projekty cc związane z optymalizacją i doskonaleniem sposobu działania call/contact center, których celem jest poprawa realizowanych procesów w zakresie skuteczności, efektywności i/lub jakości.

Komunikacja z klientem – projekty cc z zakresu bezpośredniej komunikacji marketingowej
z klientami końcowymi, przy realizacji których jako główny kanał komunikacji używany jest telefon,
a opcjonalnie także inne zdalne kanały komunikacji bezpośredniej (e-mail, chat, bezpośrednia komunikacja
z użytkownikami w ramach social media, wideo).

Razem – Projekty z wykorzystaniem outsourcingu cc, polegające na współpracy między usługowym call/contact center a klientam zlecającym usługi, które w istotny sposób wpływają na osiągnięcie szczególnie korzystnych efektów tych projektów.

Wyniki tegorocznej edycji Konkursu zostaną podane podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 25 maja.

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu oraz Biuletynu Obsługi Klienta. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected] 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
CCMS w jury konkursu Złota Słuchawka BIZNES, Firma - Konkurs Złota Słuchawka, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB promuje najlepsze praktyki w obsłudze klienta związane z zarządzaniem call i contact center. Sylwester Kućmierowski, CCMS, zasiada w jury tegorocznej edycji Konkursu.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

A to już wiesz?  Zmiany w serwisie Pozamiatane.pl zasługą klientów

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy