Data publikacji: 2019-06-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bondex Pogodoodporny – ruszyła nowa kampania medialna PPG
Kategoria: BIZNES, Firma
Duński producent środków do ochrony i pielęgnacji drewna wprowadził do sprzedaży „Olej Pogodoodporny” i „Lakierobejcę Pogodoodporną”. Działania promocyjne nowej linii produktów premium obejmą nie tylko media tradycyjne i społecznościowe.
Duński producent środków do ochrony i pielęgnacji drewna wprowadził do sprzedaży „Olej Pogodoodporny” i „Lakierobejcę Pogodoodporną”. Działania promocyjne nowej linii produktów premium obejmą nie tylko media tradycyjne i społecznościowe, ale również telewizję, internetowe serwisy video czy sieć Google Ads.
W maju na sklepowe półki trafiły dwie nowości marki Bondex – „Olej Pogodoodporny” chroniący drewno przed opadami i UV oraz „Lakierobejca Pogodoodporna” z możliwością aplikacji w trudnych warunkach pogodowych (niskie temperatury, deszcz, wiatr, mróz, ostre słońce). Do głównego benefitu „pogodoodporności” nawiązują Key Visuale z charakterystyczną drewnianą ławką w tle, którą przed niesprzyjającą aurą chroni innowacyjna technologia rodem ze Skandynawii. Komunikat odporności na pogodę stał się motywem przewodnim całej kampanii.
– W kampanii postawiliśmy przede wszystkim na zwiększenie zasięgu komunikacji poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie największych komercyjnych stacji telewizyjnych (TVN, Polsat i TVP). Widzowie będą mogli zobaczyć je od 20 maja do 16 czerwca przed i po prognozie pogody. Uzupełnieniem podstawowej kampanii w TV jest multisponsoring w wybranych kanałach tematycznych Polsatu i TVN (m.in. Polsat Sport, National Geographic), pakiet demograficzny i kontekstowy – lifestyle, dom i ogród (HGTV, TVN Style). Dodatkowo na kanale Discovery Channel pojawią się krótkie animacje edukacyjne. W tym roku mocno skupiamy się również na budowaniu wizerunku marki jako eksperta w długotrwałej ochronie drewna – wyjaśnia Edyta Sokolnicka, brand manager Bondex.
Kampanię telewizyjną wesprą reklamy online – animowane bannery w serwisach tematycznych, reklama w sieci Google Ads oraz na wybranych serwisach internetowych wideo (Player.tv etc.) i YouTube. Promocji produktów do września br. będzie towarzyszyła kampania informacyjna w prasie i Internecie, w tym na oficjalnym profilu marki na Facebooku (content & ads). W czerwcu marka planuje ponadto premierę nowej strony internetowej z rozbudowaną sekcją poradników i przydatnym wizualizerem „Wood Expert”, który pomoże wybrać odpowiedni produkt do ochrony lub dekoracji drewna.
Przygotowanie konceptu kreatywnego i Key Visuali było zadaniem agencji Wills Integrated, która od stycznia 2019 roku prowadzi również działania PR i social media marki Bondex. Za dobór i zakup mediów odpowiada STARCOM. Kreacje display online i spot TV przygotowała agencja Kiwi Marketing, a animację na Discovery Channel Liquid Thread & Agencja TVN.
Bondex to duńska marka z segmentu premium specjalizująca się w długotrwałej ochronie i pielęgnacji drewna. Jest jednym z kilku brandów (obok m.in. marki Dekoral, Drewnochron) wchodzących w skład międzynarodowego koncernu PPG.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma