Data publikacji: 2019-06-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Big Picture dla Maspex przy najnowszej kampanii marki Kotlin
Kategoria: BIZNES, Firma
Marka Kotlin zdecydowała się powierzyć działania komunikacyjne przy najnowszej kampanii pod hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu” agencji Big Picture.
Kotlin to jedna z topowych marek ketchupowych w Polsce, należąca do firmy Maspex. Wyróżnia ją charakterystyczna komunikacja pełna lekkiego i wysmakowanego humoru oraz produkty najwyżej jakości, które są doceniane przez konsumentów. Marka może pochwalić się tym, że została uznana Smakiem nr w Polsce[1].
Celem nowej platformy komunikacyjnej, promowanej hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu”, jest zwrócenie uwagi na wyjątkowe podejście Kotlina do pomidorów i procesu produkcji. Kampania wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu grillowego pod koniec kwietnia.
Aktualne działania PR obejmują przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji z mediami oraz influencerami, w tym koordynację działań egzekucyjnych. Do współpracy przy kampanii zaproszeni zostali wybrani blogerzy, odpowiadający grupie docelowej marki oraz stworzono materiały contentowe, ukierunkowane na kontekst sezonu grillowego.
Koordynacją działań po stronie agencji Big Picture zajmuje się Karolina Pękalska, PR Consultant, która na co dzień w agencyjnym teamie lifestyle odpowiada m.in. za kluczowe projeky FMCG.
Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu i obejmuje działanie projektowe.
***
Big Pictureto butikowa firma doradcza z obszaru PR i public affairs, zarządzana przez Hannę Waśko. W trakcie 3 lat istnienia, zdobywając najwięcej nagród w konkursie Złotych Spinaczy, dwukrotnie uzyskała tytuł Agencji Roku, przyznany przez Związek Firm Public Relations. Zakres kompetencji agencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworzenia strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz instytucji. Do Klientów firmy należą m.in. Coca Cola, Coty, Bacardi-Martini, Allegro, Getin Noble Bank, Mondelez Polska (marki Milka, Prince Polo, belVita, Lubisie), L'OréalPolska (L'Oréal Professional), Herbapol S.A., KSW czy największe NGOs – Szlachetna Paczka, Amnesty International, Fundacja Batorego, Fundacja Onkologiczna Alivia, WWF, Noble Foundation dr Leszka Czarneckiego.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma