Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne,
Informacja prasowa15/01/2020Excel króluje w zarządzaniu informacją o produktach, systemy PIM stosowane sporadycznieJak polscy producenci zarządzają informacją produktową?Polscy producenci najczęściej zarządzają informacj
Warszawa, 12 lutego 2018 r.Działalność eksportową w Polsce prowadzi ponad ¼ badanych przedsiębiorców w 14. fali badania Bibby MSP Index przeprowadzonego cyklicznie przez firmę faktoringową Bibby Financial Services. Raport pok
Warszawa, 17 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa e-Pity – sprawdź czy to bezpieczneNieubłaganie zbliża się termin składania corocznych zeznań podatkowych. Warto jednak zrobić to wcześniej, zwłaszcza że dokumenty potrzebne
Informacja prasowa, Warszawa, 28.09.2017 r.Do wielu przedsiębiorstw transportowych w Polsce trafił pierwszy numer kwartalnika „Czas na transport”. Czasopismo wydawane, przez markę VIAON, skierowane jest do branży TSL, w szczeg
28 października 2019 r.Nowa spółka założona przy UW – data science w służbie firm Project 42 to nowa spółka typu spin-off założona przy Uniwersytecie Warszawskim. Jej celem jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez narzę
Warszawa, 06.02.2018INFORMACJA PRASOWA40 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP ogranicza nadmierną eksploatację samochodów służbowychWedług badania zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A., 40,6 proc. przedsiębiorców z sek
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018 r. Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018Grupa Transition Technologies – lider IT w obszarze energii, gazu i przemysłu podsumowuje wstępne wyniki pierwszego kwa
Informacja prasowaWarszawa, 5.06.2018 r.Telematyka przyszłością transportu?W ostatnich latach firmy transportowe zmagają się z rosnącymi obowiązkami administracyjnymi i coraz większą konkurencją na rynku. Dlatego też stal
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�