Informacja prasowa Warszawa, 23.01.2018 r. Komisja Europejska chce ujednolić przepisy dla pracowników delegowanych w całej UEPrzewodniczący Komisji Europejskiej, Jean-Claude Juncker, w podsumowaniu 2017 roku, przedstawił propoz
INFORMACJA PRASOWA26 sierpnia 2020Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowegoTrzyletnia inicjatywa, mająca na celu zidentyfikowanie luk w dostępie do internetuw 35 kra
Niektórzy podatnicy, rozliczając podatek dochodowy za 2019 rok, po raz pierwszy będą mogli skorzystać z preferencyjnego opodatkowania dochodów z praw własności intelektualnej – IP BOX (Intellectual Property Box). Ulga dotyczy
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją czy
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9.10.2019ZMIANA W PODATKU DOCHODOWYM – CO OZNACZA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW?Od wtorku 1 października 2019 roku obowiązuje nowa skala podatkowa. Zmiany przede wszystkim polegają na obniżeniu progu podatk
Warszawa, 24.07.2018 r.W najbliższych miesiącach ponad 1/10 przedsiębiorców spodziewa się pogorszenia płynności finansowej. Ponadto odsetek firm liczących na poprawę sytuacji jest o 2,2 pkt. proc. mniejszy niż jesienią popr
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
Warszawa, 20 października 2017 r.Informacja prasowa Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. A jednak służbowe biurko jest wyjątkowym
Warszawa, 18 marca 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych w transakcjach zbliżeniowychRusza usługa Bank Pocztowy GotowyBank Pocztowy podwyższył limi
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk