Biznes

Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta

Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta
Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania wysokiej konkurencyjności firm. W tym obszarze działalności przedsiębiorstwa na potęgę inwestują w sztuczną

Data publikacji: 2019-04-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta
Kategoria: BIZNES,

Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania wysokiej konkurencyjności firm. W tym obszarze działalności przedsiębiorstwa na potęgę inwestują w sztuczną inteligencję.

Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta BIZNES, - Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania wysokiej konkurencyjności firm. W tym obszarze działalności przedsiębiorstwa na potęgę inwestują w sztuczną inteligencję.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta BIZNES, - Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania wysokiej konkurencyjności firm. W tym obszarze działalności przedsiębiorstwa na potęgę inwestują w sztuczną inteligencję.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Polska walczy o utrzymanie pozycji hubu logistycznego w Europie. Będzie to możliwe dzięki inwestycjom w infrastrukturę transportową

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy