Data publikacji: 2020-11-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: AkzoNobel podpisał Deklarację Różnorodności i Włączania
Kategoria: BIZNES, Firma
AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, w ramach obchodów Światowego Dnia Wartości, podpisał Deklarację Różnorodności i Włączania (Diversity & Inclusion) przygotowaną przez Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce (ABSL Poland).
AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, w ramach obchodów Światowego Dnia Wartości, podpisał Deklarację Różnorodności i Włączania (Diversity & Inclusion) przygotowaną przez Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce (ABSL Poland).
Wśród najważniejszych punktów Deklaracji znalazły się te dotyczące kreowania otwartego środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy i osoby współpracujące, mają szanse na pełne wykorzystanie swojego potencjału; a także wspierania i wdrażania zasad równego traktowania. Dla AkzoNobel, wielokulturowej organizacji również w Polsce, zarządzanie różnorodnością i angażowanie wszystkich grup wewnątrz organizacji to nadrzędny cel w działalności biznesowej i społecznej.
– Podpisanie Deklaracji jest ważnym, symbolicznym gestem, który jeszcze mocniej uwypukla wartości, zgodnie z którymi działamy w Polsce i na świecie – mówi Inga Wrońska, Site Lead GBS Warszawa, AkzoNobel. – Choć sama inicjatywa związana jest z ABSL, w AkzoNobel każdy pracownik, niezależnie od wyznania, przekonań czy orientacji seksualnej, traktowany jest z równym szacunkiem i stanowi integralną część organizacji – podkreśla.
Jak podaje AkzoNobel, wśród osób zatrudnionych przez firmę w Polsce 48% stanowią kobiety, 52% mężczyźni (na stanowiskach managerskich: 48,5% kobiet, 51,5% mężczyzn), pochodzący z 20 krajów i pracujący w 15 językach. Producent od wielu lat prowadzi wewnętrzne szkolenia oraz programy edukujące pracowników m.in. w zakresie różnic międzykulturowych i promuje atmosferę równości i wzajemnego szacunku. – Jesteśmy dużym, międzynarodowym przedsiębiorstwem, a każdy z pracowników jest ambasadorem naszej marki. W naszej firmie każdy ma więc głos. Rozmawiamy otwarcie o tym, które z obowiązujących zasad są dobre, a które warto jeszcze poprawić, aby lepiej odpowiadały na zmieniające się potrzeby i sytuację wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Każdy też może i powinien reagować na wszelkie niepokojące sygnały przy pomocy opracowanych w tym celu narzędzi – podkreśla Inga Wrońska.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma