Biznes

6 rad – jak napisać dobre ogłoszenie o pracę

6 rad – jak napisać dobre ogłoszenie o pracę
Mogłoby się wydawać, że stworzenie ogłoszenia o pracę to najłatwiejsze zadanie w całym procesie rekrutacji. Wbrew pozorom jego przygotowaniu warto jednak poświęcić nieco więcej uwagi. Co powinna zawierać taka

Data publikacji: 2015-10-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6 rad – jak napisać dobre ogłoszenie o pracę
Kategoria: BIZNES,

Mogłoby się wydawać, że stworzenie ogłoszenia o pracę to najłatwiejsze zadanie w całym procesie rekrutacji. Wbrew pozorom jego przygotowaniu warto jednak poświęcić nieco więcej uwagi. Co powinna zawierać taka oferta?

6 rad – jak napisać dobre ogłoszenie o pracę BIZNES, - Mogłoby się wydawać, że stworzenie ogłoszenia o pracę to najłatwiejsze zadanie w całym procesie rekrutacji. Wbrew pozorom jego przygotowaniu warto jednak poświęcić nieco więcej uwagi. Co powinna zawierać taka oferta?

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
6 rad – jak napisać dobre ogłoszenie o pracę BIZNES, - Mogłoby się wydawać, że stworzenie ogłoszenia o pracę to najłatwiejsze zadanie w całym procesie rekrutacji. Wbrew pozorom jego przygotowaniu warto jednak poświęcić nieco więcej uwagi. Co powinna zawierać taka oferta?
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Humanizm w contact center is not dead

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy