Biznes

5 mitów na temat programów lojalnościowych

5 mitów na temat programów lojalnościowych
Z roku na rok coraz więcej firm dostrzega, że programy lojalnościowe nie tylko pomagają zdobyć nowych i utrzymać dotychczasowych klientów, ale również wpływają na wzrost przychodów i przewagę

Data publikacji: 2016-11-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 mitów na temat programów lojalnościowych
Kategoria: BIZNES,

Z roku na rok coraz więcej firm dostrzega, że programy lojalnościowe nie tylko pomagają zdobyć nowych i utrzymać dotychczasowych klientów, ale również wpływają na wzrost przychodów i przewagę konkurencyjną.

5 mitów na temat programów lojalnościowych BIZNES, - Z roku na rok coraz więcej firm dostrzega, że programy lojalnościowe nie tylko pomagają zdobyć nowych i utrzymać dotychczasowych klientów, ale również wpływają na wzrost przychodów i przewagę konkurencyjną.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
5 mitów na temat programów lojalnościowych BIZNES, - Z roku na rok coraz więcej firm dostrzega, że programy lojalnościowe nie tylko pomagają zdobyć nowych i utrzymać dotychczasowych klientów, ale również wpływają na wzrost przychodów i przewagę konkurencyjną.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Lojalny klient – co to oznacza i skąd takiego wziąć?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy